Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har en sadel till salu och igår fick jag ett mkt kortfattat mail på engelska, i princip bara vad jag kunde tänka mig att sälja den...
Svar
14
· Visningar
1 455
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Det är glädjande att höra en manlig sportkommentator ta upp det självklara, om det nu ska byggas statyer, var är Pia Sundhages...
2
Svar
26
· Visningar
1 502
Senast: Gammeln
·
Äldre Någon som kommer ihåg - jag älskade Follyfoot när jag var liten. Min absolut lyckligaste dag i min barndom var när min pappa kom hem med...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: lizzie
·
Äldre Kort. SVTs Dold ( http://www.svtplay.se/video/11171365/dold/dold-sasong-2-avsnitt-2 ) har skapat en direktlänk där man kan kolla om ens...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 369
Senast: Jeffery
·
Svar
42
· Visningar
2 948
Senast: purity_666
·
Äldre En person ska i helgen ha fört över 5000 från annan bank till mitt privatkonto hos Länsförsäkringar. Visst borde pengarna finnas på...
2
Svar
37
· Visningar
4 487
Senast: lil-sis
·
Äldre Jag kan inte för mitt liv komma ihåg vad de hette, de där kopiorna vi fick i skolan vi som var skolbarn på 60-, 70- och kanske även...
2
Svar
20
· Visningar
10 437
Senast: Gammeln
·
Svar
2 007
· Visningar
55 010
Senast: Klara
·
Äldre Sedan 15 år tillbaka. http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=1637 Politiker och media ljuger för oss. När ska svenska...
Svar
3
· Visningar
652
Senast: Oldie
·
Äldre Apropå @tuaphua fråga om vad hennes sambo ska ta med sig från Japan gjorde jag misstaget att surfa in på mina två favo koreanska...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 387
Senast: Modig_Korn
·
Äldre Nedräkningen har börjat. Världen håller andan. Buke bevakar. Det verkar oroväckande jämnt mellan Clinton och Trump. Clinton har...
44 45 46
Svar
915
· Visningar
44 412
Senast: axel
·
Äldre För mig är Bukefalos ett diskussionsforum, fritt att diskutera vad vi önska så länge det faller inom ramarna för de regler som gäller...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
3 991
Senast: Tora
·
Äldre Det slog mig att första advent är nästa vecka och jag har för första gången utomhusbelysning som ska upp på balkongen, men jag är lite...
2
Svar
34
· Visningar
4 556
Senast: Luff
·
Äldre Nya bilen rullar bra, men verkar ha osynlighetsmantel över skåpet. Svängde av motortrafikled och stod stilla vid företrädet vid påfarten...
Svar
15
· Visningar
1 219
Senast: skuggi
·
Äldre Har köpt en sån här gåbil till bebis 1årsdag Fast den jag köpte är vit om någon är intresserad Slå in den känns bökigt så tänkte...
Svar
8
· Visningar
4 709
Senast: Plantan
·
Äldre Vilket är bäst att bo i? Söker på sikt ett boende på landet i hus (helst eget, men hyra funkar) och vill gärna ha bra med hästar...
Svar
14
· Visningar
989
Senast: MissFideli
·
Äldre Postnord är så oaktsamma med paket och mycket verkar kastas hit och dit och gå sönder. Är dhl eller schenker bättre? Känner inte till...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 610
Senast: hoppsann
·
Äldre Jag har hittat en annons om en elektrisk isskrapa och det låter ju som en dröm för en köldkänslig ledvärkskärring. Men... :cautious...
2
Svar
30
· Visningar
2 981
Senast: Jeffery
·
Äldre Vilket är bästa betalkortet om man reser utomlands och betalar i lite olika valutor? Vilket ger lägst avgifter och bäst kurs?
Svar
18
· Visningar
1 070
Senast: Lenis
·
Äldre Hur är det med det egentligen? Jag lade ett brev på lådan igår, innan den tömdes. Kommer det brevet att komma fram till mottagaren (inom...
2
Svar
23
· Visningar
6 284
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar