Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Igår var första programmet för säsongen, vad tyckte ni? Vad tycker ni om artisterna som är med i år? Kommer det bli några intressanta...
2
Svar
20
· Visningar
1 232
Senast: Emtherlia
·
Äldre Någon som vet om alla deras skor har memory foam?
Svar
2
· Visningar
350
Senast: abc
·
Äldre Jag funderar på att skaffa mig ett kreditkort. Vad har ni för erfarenheter? Vad ska man fundera på? Vilket kreditkort är bäst? Det...
2
Svar
33
· Visningar
2 596
Senast: pretsco
·
Äldre Ännu en av ikonerna har gått vidare i denna dödens år 2016 (musikmässigt sett) RIP!
Svar
19
· Visningar
764
Senast: MJLee
·
Äldre Hej! Kan ha lagt denna tråd fel, admin får flytta den isf. Jag är ute efter en Träningsklocka som även visar ridning. Har något tips...
Svar
9
· Visningar
2 644
Senast: AraSlei
·
Äldre Årets mest idiotiska fråga, särskilt som den kommer från någon som ska ha läst juridik i 3 år på gymnasiet med bra betyg, men...
2
Svar
35
· Visningar
3 301
Senast: VLMF
·
Äldre Är det någon mer här som älskar att laga mat & baka? Men just att baka & bjuda på fika älskar jag... göra fina bakverk mm. För det...
96 97 98
Svar
1 949
· Visningar
260 723
Senast: Mirre
·
Äldre Vi ska från Malmö till Köpenhamn (Tivoli) och jag funderar över det här mer parkering. Vi kan ta bilen över men då ska vi hitta...
2
Svar
33
· Visningar
2 430
Senast: warg
·
Äldre Kom och tänka på detta när vi var ute och rumlade runt för nån helg sedan. Tror folk att ni är så gamla som ni är? Jag var ute med en...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
10 281
Senast: MiniLi
·
Äldre Jag kollade just på båda versionerna av Martyrs. Om ni inte sett den så är det (originalet) en rå thriller/skräck. Väldigt rå med...
2
Svar
20
· Visningar
1 246
Senast: Killaloe
·
Äldre E4:an söderut mot Jönköping och sen vidare riksväg 40 mot Göteborg. Ni som bor där , hur är läget där nere? Jag har kollat vädret och...
Svar
4
· Visningar
413
Senast: Mia_R
·
Äldre Nu blottar jag min hushållsekonomi lite, men jag känner att jag skulle behöva input från er. Jag är ensamstående och bor i en tvåa...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
11 091
Senast: LillaGubben
·
Äldre Nu har plötsligt har mainstreammedia i USA vaknat. CNN erkänner att de har gjort allt i sin makt proHillary. Jag tror att få svenskar...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
9 931
Äldre Jag har en fråga till er på buke, Den utgår från följande scenario: Du har betalat ALLA räkningar, så du klarar dig till nästa...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
14 986
Senast: Plantan
·
Äldre Undrar jag. Absolut inget trams eller ifrågasättande, vill bara veta om det går.
8 9 10
Svar
190
· Visningar
9 769
Senast: Modig_Korn
·
Äldre Jag söker namnet på en svensk konstnär som målade bl.a. bär och potatis helt naturtroget, detaljerat. Det enda jag minns är att det är...
Svar
3
· Visningar
463
Senast: mandalaki
·
Svar
0
· Visningar
199
Senast: blizz
·
Äldre Tråden om hundträningen (eller vad det nu var) spårade ur men jag tycker det kan ha sin poäng att seriöst fortsätta diskussionen på de...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 372
Senast: monster1
·
Äldre Jag ska byta bil inom kort. Jag vet redan vilken typ av bil jag vill ha. Problemet är att jag inte kan bestämma mig för om jag ska köpa...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 892
Senast: lil-sis
·
Äldre Dottern är 8år, har långt slitet hår. Normaltjockt/tunt. Hon behöver toppas, men snål som jag är tycker jag inte det är värt 300+ kr för...
2
Svar
39
· Visningar
7 419
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar