R
Raderad medlem 68338
Kanske för att det är väldigt individuellt och personberoende, och att alla inte resonerar som du?
Precis! Det där varierar ju!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske för att det är väldigt individuellt och personberoende, och att alla inte resonerar som du?
Eller alla gånger folk tror att de kommit till min mamma och börjar babbla om pension och liknande
Jag blir leggad på systemet när jag har smink, men inte alltid när jag är osminkad. De tror väl att jag försöker se äldre ut med smink?Håller med! Smink och speciellt mycket smink gör att folk tenderar att se äldre ut. Speciell mkt underlag/foundation markerar rynkor osv
Jag tycker även att folk med lite "hull" generellt ser yngre ut alt är mer svåra att placera åldersmässigt.
Ansiktsdragen blir liksom "inbäddade". På samma sätt ser personer som är väldigt smala (speciellt de som bantat hårt och inte är naturligt tunna) ofta äldre ut när de passerat typ 30. Jag tycker att jag ser yngre ut nu än för ngt år sedan då jag vägde 10 kg mindre. Nu har jag lite mer fett i ansiktet, ser liksom rundare ut vilket gör att jag ser mindre ihålig ut = framstår som yngre rent visuellt.
Med detta menar jag inte att jag ser ut som 18 år eller ngt Det är möjligt att jag såg ut som 45 förr
Ja, för mig har det alltid varit så. Och även min pappa och farmor har alltid sett yngre ut än de är.. Måste vara ngt med dragen i ansiktet!KL, till alla er som - nej vänta, till ALLA som svarat i den här tråden eftersom ni tydligen är duvungar allihopa: har ni alltid sett yngre ut än vad ni är? alltså, är ert åldersutseende relativt?
De bryr sig inte lika mkt på krogenSvarar på mitt eget haha men kom på en grej.
Jag får alltid visa leg på systemet och ofta när jag köper snus också. Men på krogen får jag typ aldrig visa leg? Undra vad det beror på, är vakterna bättre på att gissa ålder?
De bryr sig inte lika mkt på krogen
Är man snygg nog slipper man visa legJag fick faktiskt visa leg på väg in på Sturehof häromåret. Av alla ställen! Vid min sida hade jag min ungdomliga kusin som däremot inte hade åldern inne. Henne leggade dom dock inte
Är man snygg nog slipper man visa leg
Sorry, men det där är ett vanligt vaktknep. Om ett gäng söta flickor som man gärna vill släppa in, men man misstänker är underåriga. Då frågar de den som ser äldst ut i i sällskapet. Jag (gråhårig och deppad) har blivit leggad.Jag fick faktiskt visa leg på väg in på Sturehof häromåret. Av alla ställen! Vid min sida hade jag min ungdomliga kusin som däremot inte hade åldern inne. Henne leggade dom dock inte
Sorry, men det där är ett vanligt vaktknep. Om ett gäng söta flickor som man gärna vill släppa in, men man misstänker är underåriga. Då frågar de den som ser äldst ut i i sällskapet. Jag (gråhårig och deppad) har blivit leggad.
Vi ses på PRO:s pokerkväll
Är man snygg nog slipper man visa leg