Hästarnas favoritbett

Min gamla valde ett 10mm bridongbett med superkort mittdel. (Kunde ha vad som helst men detta var nummer ett)

Min ena nuvarande väljer alla dagar i veckan ett tjockt (21mm) ihåligt tvådelat bett. (Kan också ha vilket bett som helst men detta är vad hon väljer)

Min andra väljer ett golden wing tvådelat. (Och den har testat 'allt' och är ruggigt svår i munnen)

Senast ändrad:
Mitt lillsto har gått från att hata allt vad bett heter till att kunna vara stilla i munnen och bära bettet. Smalt och nätt ska det vara enligt henne, så nu har vi ett Anders Eriksson 12 mm tjockt, rakt bett med rörliga ringar.

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
646
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 072
Senast: dukie
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 542
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama