Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir har i hela mitt liv blivit tagen för äldre än vad jag är. Allt från ett par år, till 10-15. Det gör inte mig någonting dock, för ska jag vara ärlig så längtar jag tills jag blir tant Jag vill ha silverhår och rynkor
Jag fyller 29 nu i veckan men de flesta brukar tro att jag är betydligt yngre. Sådär kring 20 ungefär..
De som vet vad jag jobbar med gissar väl på ungefär 24-25, men då är det för att de måste tänka in en 5-årig universitetsutbildning i ekvationen..
Aaaaah jag ser fram emot att vara en galen och silverhårig vännina till dig i så fallÅh, jag längtar också efter silverhår. Jag ska ha långt, långt silverhår och klä mig i galna hippiekläder och jaga grannarnas barn ifrån min gräsmatta.
Åh men snällt sagt!Jag trodde faktiskt att du var några år äldre. Inte för ditt utseende, utan för att du har hängt på Buke hur länge som helst och alltid har framstått som så förnuftig och mogen.