Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vadå ni behöver ju inte kolla alla som köper energidryck och en person på 25 får ju köpa utan problem.Han kom och tryckte upp sitt kontrollantkort i ansiktet på mig när jag satt i kassan, jag berättade hela alltet för min chef så det löste sig utan anmärkning för oss eftersom det precis som du säger hade gjorts en hel del fel. Jäkla muppkille alltså
Att fråga det till så ung dotter känns lite väl märkligt. Jag kan fråga om den som är med in är betydligt äldre. Efter att sätt nån bild på dig hör på buke så tror jag du skulle hamna i min kolla leg hög.
EXAKT så varför var han så stöddig liksomMen vadå ni behöver ju inte kolla alla som köper energidryck och en person på 25 får ju köpa utan problem.
Haha, exakt samma här!Dom slutade be om leg på systemet ungefär samtidigt som jag fick barn, så runt 32-33. Inte för att jag hade med mig mitt barn direkt men jag gissar att jag åldrades ett par år inom loppet av några månader där, rent utseendemässigt
Jättesvårt ibland! Jobbade i tidernas begynnelse i matvarubutik och trots att jag var väldigt noga minns jag en kund som jag nästan släppte igenom utan leg för inte tusan kunde han vara under 30...Hur svårt är det att avgöra någons ålder tror ni? Är människor olika bra på det, eller är vissa bara enklare att gissa ålder på?
Försöker tänka mig, om jag själv satt i en kassa och 100 människor passerade genom den varje dag, och jag skulle avgöra deras ålder utan att utbyta annat än någon artighetsfras. Alltså, så himla svårt ändå? Och också att man blir påverkad av dom man redan sett, ”han var ju 34 fastän han bara såg ut som max 22, kan jag då vara säker på att hon är över 20…”
Alltså jag väntade inte mitt barnbarn... det där blev ganska konstigt men kanske begripligt med lite fantasi.Sist (senast?) var på Systembolaget när jag var 43 och väntade mitt första barnbarn, vilket jag sa i kassan med tillägget att "det är inte så vanligt vid 19 års ålder". Damen (pensionär ish) bakom mig i kön utbrast "åååhh barnbarn, det är allt livets efterrätt det" och då kändes allt ganska surrealistiskt