Förra veckan, fyller snart 38. På systemet händer det kanske var 4:e gång, typ 1 gång om året. Innan 35 legades jag varje gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det sa kassörskan till mig. Varför skulle hon ljuga om det?Nope, så är det inte. Finns ingen stickprovskontroll. Å har inte funnits på mååååååånga år
Då har företaget gjort ett stort fel. Kontrollanter får ej vara över 25. Å kontrollanten får inte ge sig till känna. Utan rapporterar in resultaten. Å sedan skickas det till företagetFör övrigt ”åkte jag dit” en gång när jag satt i kassan på Ica och inte leggade en kille för energidryck, han var kontrollant. Han var också tydligt över 25 år gammal så han skulle inte kollas, men herregud vad triumferande han var att jag missat legga honom. Kom igen nu gubben, du kan inte passera för 15 liksom.
Jag tror kassörerna själva tar stickprov på ”order” jag har blivit frågad några gånger vilket år jag är född och sett att de för statistik.Det sa kassörskan till mig. Varför skulle hon ljuga om det?
För att hon skämdes över att ha tagit leg på nån som är rejält över i ålder.Det sa kassörskan till mig. Varför skulle hon ljuga om det?
Spännande, det får inte göras. Dock kan vi ha bingo. Att när man leggat 5 st 00 så har man bingo å får ett pris.Jag tror kassörerna själva tar stickprov på ”order” jag har blivit frågad några gånger vilket år jag är född och sett att de för statistik.
Det är väl inget att skämmas för.För att hon skämdes över att ha tagit leg på nån som är rejält över i ålder.
Absolut inte men eftersom hennes svar var rent hittepåDet är väl inget att skämmas för.
Klart man får? Eller vad menar du?Spännande, det får inte göras. Dock kan vi ha bingo. Att när man leggat 5 st 00 så har man bingo å får ett pris.
Föra statistik över random kunder.Klart man får? Eller vad menar du?
Jobbar du på Systembolaget? Du verkar så tvärsäker i dina svar och jag undrar vad du baserar dem på.Absolut inte men eftersom hennes svar var rent hittepå
Att fråga det till så ung dotter känns lite väl märkligt. Jag kan fråga om den som är med in är betydligt äldre. Efter att sätt nån bild på dig hör på buke så tror jag du skulle hamna i min kolla leg hög.Jag får fortfarande visa leg på systembolaget. Inte varje gång men närapå hälften av gångerna.
Senast jag handlade var dottern, tolv år, med och då frågade kassören om det var till henne jag köpte. Vi har således konstaterat att hädanefter får hon vänta utanför istället
Japp sen många många år tillbakaJobbar du på Systembolaget? Du verkar så tvärsäker i dina svar och jag undrar vad du baserar dem på.
Han kom och tryckte upp sitt kontrollantkort i ansiktet på mig när jag satt i kassan, jag berättade hela alltet för min chef så det löste sig utan anmärkning för oss eftersom det precis som du säger hade gjorts en hel del fel. Jäkla muppkille alltsåDå har företaget gjort ett stort fel. Kontrollanter får ej vara över 25. Å kontrollanten får inte ge sig till känna. Utan rapporterar in resultaten. Å sedan skickas det till företaget
Jaa, jag har också lite av ett baby-face tror jag vilket jag sett som något av en förbannelse Då det tenderar att dra till sig äckliga hebefil-gubbar samt brunstiga tonårspojkar. Hade en praktikant på min förra arbetsplats som gick i gymnasiet och som helt uppenbart försökte lägga in en stöt så fort han fick tillfälle. Då var jag strax över 30, hade stadig partner och barn sen ett antal år tillbaka vilket jag även påtalade för ungtuppen, men han ville inte tro på detta.Jag fick inte köpa celsius för jag hade inget leg med mig. Sa att jag är 33 men okej.
Vi skulle ha gymnasiepraktikanter för några veckor sen på jobbet. Nån man som ska hålla i detta får för sig att jag är en av eleverna. När jag säger att jag jobbar här och ska blippa in mig med nyckeln håller han för dörren och vägrar tro på att jag inte är gymnasie-elev. Babyface for life antar jag