Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag är för feg för att ta livet av mig, men jag önskar att jag vågade. Ser ingen anledning till att fortsätta kämpa i motvind hela...
Svar
9
· Visningar
750
Senast: corzette
·
Äldre Sambon är i Tokyo och undrar vad jag önskar mig därifrån. Jag kan mest bara komma på hästtelaterade saker alt garderob/bokhylla/stora...
Svar
11
· Visningar
724
Senast: MJLee
·
Äldre Jag avskyr att köpa byxor och är nu på jakt efter ett par bra, slitstarka svarta jeans. Jag vill ha ett par som tål att användas ett par...
2
Svar
30
· Visningar
6 622
Senast: Badger
·
Äldre Har ni den? Varför/varför inte? Funderar på att skaffa den men tycker det känns läskigt att "ge den" hela bankverksamheten genom...
Svar
0
· Visningar
276
Senast: Wysiwyg
·
Äldre Det börjar bli dags... :cry: ⛄ Vad ska ni ha för vinterjacka i år? Bilder tack! :up:
2 3
Svar
45
· Visningar
4 642
Senast: lisa412
·
Äldre ... jag vet att rubriken är en paradox i sig, men någon bukefalist kanske har snappat upp att det finns mer charmiga mjukisbyxor än vad...
2
Svar
23
· Visningar
2 500
Äldre Jag blir snart tokig. Söker diverse tjänster och skickar därför CV och personligt brev för granskning genom mitt fack. En kritik av mitt...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: MJLee
·
Äldre Visst finns det väl några sånna? Det kanske går att dra ihop en buketräff om vi är ett gäng? Jag behöver lära känna folk här uppe, och...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 951
Senast: cili
·
Äldre Tänk er att ni blivit dömda till döden och därför får möjlighet att komponera en 3-rätters middag med dryck som kommer att bli er sista...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 265
Senast: purity_666
·
Äldre För ett tag sen skrev jag en tråd om att flytta hem - vi fick aldrig den lägenheten men har nu fått en ännu bättre men i annan (större)...
Svar
1
· Visningar
556
Senast: lil-sis
·
  • Låst
Äldre När du diskuterar: 1. för fram dina åsikter om ämnet, inte dina åsikter om åsiktsmotståndaren 2. tala inte om för åsiktsmotståndaren...
Svar
1
· Visningar
11 357
Senast: ullo
·
Äldre Ett par kollegor har återkommit till jobbet efter en dryg veckas semester i solen. De har inte gjort ett enda skapandes grand. Bara...
14 15 16
Svar
302
· Visningar
15 751
Äldre Jag är sent ute, men hoppas på Allsmäktige Buke: Vi drar till Malmö i morgon kväll och jag vill gärna ha restaurangtips. Någorlunda...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 474
Senast: lady_vip
·
Äldre .....gör mig ganska chockad. Två stycken sådana uttalanden under en och samma intervju, har den gode påven tappat omdömet helt?? O_o...
2
Svar
26
· Visningar
1 881
Senast: tanten
·
Äldre Häromdagen spillde en kompis öl över min nya dunjacka, så den stinker och behöver tvättas. Enligt tvättlappen kan den endast gå i...
Svar
6
· Visningar
9 191
Senast: tuaphua
·
Äldre Nu när det börjar bli kyligt ute hösten är här och vintern kommer sakta krypande. Jag tänkte vi kunde ha en tråd med tips på kläder...
2
Svar
32
· Visningar
2 228
Senast: Blixten
·
Äldre Vilka växter kan jag ha på min balkong som håller sig någorlunda fina under vintern? De kommer att sitta i kruka och får inte vara...
Svar
13
· Visningar
4 046
Senast: Oldie
·
Äldre Har fått för mig att det är skillnad på vilken benämning man använder, men vet inte vad / om det är så? Kan någon reda ut begreppen åt...
2
Svar
25
· Visningar
2 277
Senast: Sonic76
·
Äldre Alltså. Vartefter dagar och veckor går börjar jag tvivla på att en av mina arbetskamrater finns..... Ja, alltså. Den fysiska personen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 295
Senast: hoppsann
·
Äldre Dagen jag aldrig trodde skulle komma - vi har bokat vår första (sista? ;) ) skidsemster. Vi hamnade i Branäs i början av mars. Men nu...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 563
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar