Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Egentligen hade jag gått ut på den bästa restaurangen jag vet och beställt en avsmakningsmeny med minst 10 rätter plus hälsningar från kocken. Med matchande vinpaket så att jag blir full och glad.
Jag kan inte svara. Mitt hjärta går nämligen sönder lite varje jag ser "den sista måltiden" för jag tänker på den mentalt funktionshindrade killen i Amerika som sparade efterrätten i sin sista måltid till "senare"...
Vad spelar det för roll?Menar du Ricky Ray?
Som mördade 2 personer, och sedan sköt sig i huvudet?
Resultatet blev att han BLEV mentally challenged...
Han var vid sina sinnens fulla bruk när han tog offren av daga...
Att det kändes som en oförrätt, att ha "dödat" en stackars förståndshandikappad pojkeVad spelar det för roll?
Du menar att det är humant och ok att avrätta människor som inte förstår att de ska avrättas?Att det kändes som en oförrätt, att ha "dödat" en stackars förståndshandikappad pojke
som inte visste vad han gjort.
Så var ju inte fallet, och då tyckte jag det var tråkigt om man sprang runt och mådde
dåligt över någon tillrättalagd, amerikansk motståndsrörelse-version utav händelsen.
Att det kändes som en oförrätt, att ha "dödat" en stackars förståndshandikappad pojke
som inte visste vad han gjort.
Så var ju inte fallet, och då tyckte jag det var tråkigt om man sprang runt och mådde
dåligt över någon tillrättalagd, amerikansk motståndsrörelse-version utav händelsen.
Du menar att det är humant och ok att avrätta människor som inte förstår att de ska avrättas?
Jag anser att man dödar ett offer, avrättar en förövare.Varför har du dödat inom citattecken? Är det inte det man gör, när man genomför ett dödsstraff? Är det ett alltför starkt ord för att beskriva vad som händer?
(Jag tycker den här tråden är skitjobbig och blir ledsen bara jag ser trådtiteln i listan. Tycker inte ämnet är ett dugg kul.)
Jag anser att man dödar ett offer, avrättar en förövare.
Och i det inlägget gjordes förövaren till ett offer, vilket jag inte anser att han var.
Kan du utveckla det där, jag förstår inte?
Jag känner inte till det fallet alls, men kan tycka att det är helt rimligt att någon kan vara både offer och förövare...
(Jag tycker den här tråden är skitjobbig och blir ledsen bara jag ser trådtiteln i listan. Tycker inte ämnet är ett dugg kul.)
Vet du, tanken slog mig att nån skulle ta illa upp eller att tråden skulle handla om dödsstraff, men så tänkte jag "nää, inte ens Buke kan ta det så.."
Tydligen..
Det var inte meningen att någon skulle ta illa upp, men då antar jag att du undviker dagstidningar och tv också?
Jag är jätteemot dödsstraff och vill inte ha nån debatt om det, utan tråden skulle handla om mat.
Vi kan säga att man dör i en hjärtinfakt istället om det känns bättre.. Det var vad den sista måltiden skulle bli som var frågan.