Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas ni åt sesambollarna!
Det har jag tyvärr inte gjort. Men väl Pottala (stavning?) som ligger i ett industriområde vid Kirseberg. Pottala är väl värt ett besök, de serverar stor buffé med Asiatiskt, sushi och Mongoliskt för 79 - 99 kr. Bra mat, även asiater äter där. Lokalen och området är dock inte det roligaste.
Skojar du, har aldrig varit med om att Chen inte jobbar, han tycks bo där. Kul att det smakade i varje fall, de flesta brukar bli nöjda .
Skojar du, har aldrig varit med om att Chen inte jobbar, han tycks bo där. Kul att det smakade i varje fall, de flesta brukar bli nöjda .
Åh räkorna i ananasen är så god, en av mina favoriter Om ni kommer dit kan ni passa på att fråga efter det som inte finns på menyn. De har en del saker de bara lagar om de har rätt råvaror hemma och de står inte med.
Härligt! Jag ska dit på lördag om en vecka. Hade de råbiffen kvar på menyn?
Vi orkade inte förrätt utan åt bara huvudrätt -primörlamm. Smakade himmelskt! Till detta ett underbart spanskt vin, Emilio Moro. Tips!: