Restaurangtips Malmö

Det här mad att öppna gamla trådar är väl egentligen lite tveksamt men jag gör det i alla fall. Jag bara måste få berätta att jag och sambon tack vare den här tråden i kväll varit och ätit avsmakningsmenyn på Kin Long. Lyxade till det och tog även vinpaketet och det var verkligen suveränt. Desserten var sesambollarna och de var verkligen supergoda.
Åh vad avis jag blir!!! Det är längesen vi var på Kin Long, vi har bestämt att när hunden blir jaktchampion ska vi dit och fira (utan hund:D) så nu får hundskrället snart ta sig samman:angel:

Anej, nu kommer jag drömma om sesambollarna...

Liknande trådar

Mat Hallå alla Malmökännare! Var kan en äta en god middag tidigt på kvällen, någorlunda nära stationen? Gärna något lugnt ställe, ska...
Svar
2
· Visningar
385
Senast: Kaching
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
4 231
Senast: Badger
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
511
Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 260
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud