Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag skulle behöva en ny bil. Visst är det lättast att handla från firma? Så att jag får en genomgången bil med garanti? Är det mest...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
4 018
Senast: labb
·
Äldre ... startar ikväll kl 20 i SVT1! Ska ni titta? :)
Svar
9
· Visningar
483
Äldre Buke har ju levererat förr gällande detta... Min mamma fyller 50 år på torsdag och vi har total idétorka. Skulle vilja ge henne...
Svar
1
· Visningar
518
Senast: pepp
·
Äldre Nu kanske det bara är jag som "överreagerar" för att jag själv har äldre föräldrar. Men är det inte rätt många, födda i mitten/slutet...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
9 428
Senast: Meggan
·
Äldre Om man vill fästa glitter i ansiktet, vad använder man lämpligast då? Tänker om man har små burkar med glitter, typ såhär: Finns det...
Svar
6
· Visningar
2 079
Senast: Mammas
·
Äldre ikväll börjar den nya serien Ska ni se?
Svar
2
· Visningar
267
Senast: Lampan
·
Äldre Sedan ett par veckor tillbaks säger bilen att bakluckan är öppen. Det är en Honda cr-v. Antingen lyser varningslampan, blinkar eller...
Svar
6
· Visningar
1 602
Äldre När tar hatet slut? Och varför är det så tyst om vad som hände i Trollhättan? Två lärare och en elev döda. Flera andra elever svårt...
Svar
0
· Visningar
443
Senast: MJLee
·
Äldre Jag - som avskyr att laga mat - har den senaste tiden sett matlagningprogram, typ Masterchef, Top chef på TV. Där talas om att...
Svar
12
· Visningar
1 508
Senast: MiaMia
·
Äldre En person i min närhet har fått ett brev från Fraser and Fraser, som är svårt att direkt avfärda som rubbish, av flera orsaker. Det står...
2
Svar
31
· Visningar
6 214
Senast: ameo
·
Äldre Provladdat några olika budgetappar. Alla är svårbegripliga. Hittade en, "fast budget". Den verkar dock begränsad, har slagit in framtida...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Monkie
·
Äldre ... en full flaska eau d'toilette? Orkar inte spraya ut allt och den går inte att öppna och tömma så jag kan inte slänga i...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 364
Senast: Lilltess
·
Äldre Hur kommer det sig att så många inte respekterar kollektivtrafikens tidtabeller? Man gnäller på att bussen aaaalltid är sen, medan man...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 612
Senast: lil-sis
·
Äldre Jag ska köpa en kaffebryggare i present. Jag dricker själv inte kaffe och är därmed helt lost på detta... önskvärt är att den maler...
Svar
15
· Visningar
732
Senast: kem
·
Äldre http://www.dn.se/nyheter/usa-valet/trump-far-se-om-jag-accepterar-valresultatet/ Jag blir mörkrädd. Vad kan hända om Trump inte...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 870
Senast: MJLee
·
Äldre Har ni något bra tips på parfymer som sitter länge? Tycker mina släpper så snabbt! Jag gillar fräscha dofter som DKNY Be delicious och...
Svar
19
· Visningar
2 990
Senast: _FiA_
·
Äldre Insåg precis med Halloween i antågande att jag flyttat till ett område där risken för ungar vid dörren antagligen är ganska stor. Kan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 421
Senast: Badger
·
Äldre Kära buke, backa upp mig lite här! Åldersskillnad i procent - ökar eller minskar procenten i takt med ökande ålder? Jag vill ha det till...
Svar
16
· Visningar
1 407
Senast: Silkisif
·
Äldre Jag känner för att sitta och gråta till någon tragisk film. De enda kraven jag har är att den inte får vara läskig pga ensam hemma och...
Svar
16
· Visningar
1 474
Senast: monster1
·
Äldre Jag måste skaffa nya vinterstövlar innan det blir kallt, jag är extremt frusen och har raynauds så de måste vara supervarma och helst gå...
2
Svar
20
· Visningar
2 493
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar