Var slänger man ...

Jag tror man kan ställa flaskan med olja bredvid tunnan när sopgubbarna kommer så tar dom med den i bilen!
Var bor du? Här går du inte "gubbarna" ur bilen, eftersom tunnan töms automatiskt... Tror inte ens de skulle se en flaska, och VARFÖR ens lägga ansvaret på andra?:confused:

Var bor du? Här går du inte "gubbarna" ur bilen, eftersom tunnan töms automatiskt... Tror inte ens de skulle se en flaska, och VARFÖR ens lägga ansvaret på andra?:confused:

Våra gubbar går ur bilen. Svärfar frågade på tippen så sa han att man skulle göra så så tog dom med det till sysav (eller vad det heter? :o)

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
1 158
Senast: Anna-Bella
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 066
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 546
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar