Allt känns hopplöst…

Tänkte uppdatera alla här lite eftersom det gått en ca månad sen sist. Tog ut kiro för 2 veckor sedan som hittade låsningar/spändhet i gluteus mediusmusklen och rekommenderade vidare till klinik som upptäckte smärta/rörelseavvikelser i höger bakknä, något som inte hade funnits under besiktningen. Han visar sig inte halt på volt men överkompenserar muskeln pga knäet. Vi har påbörjat behandling så får hoppas det löser sig och blir bättre 🙂

Tack för allas svar

Liknande trådar

Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
7 616
Senast: Lobelia
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 085
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
618

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka