Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hör Hillary själv berätta om anledningen till skapelsen. Det betyder att vi har blivit rejält lurade. Såsom kriget i Irak, Afghanistan...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 126
Senast: MJLee
·
Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden...
2
Svar
29
· Visningar
2 386
Senast: vallhund
·
Äldre Ska inhandla en popcornmaskin till en förening. Nu är det väl inget man köper varje dag så det är svårt att veta vad man ska gå efter...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Nebraska
·
Äldre Jag har (tror jag ;) ) ändrat adress efter konstens alla regler nu när vi flyttat. Har ändrat på "adressändring" och på Skatteverket. Är...
2
Svar
21
· Visningar
1 482
Senast: aiquen
·
Äldre Jag skulle behöva tips på goda och mättande luncher och middagar med lågt kaloriinnehåll, helst vegetariska men även med fisk och skaldjur.
2
Svar
20
· Visningar
1 954
Senast: Emiro
·
Äldre För ett tag sedan hade tidningen Land en tävling om landets godaste rulltårta. Har inte kvar tidningen och google sviker mig. Någon som...
Svar
2
· Visningar
238
Senast: Kamomilla
·
Äldre Dagens I-landsproblem nu ska den nya sjukhusserien på 4:an gå samtidigt som min favortserie greys. Frågan är vilken man ska titta på...
Svar
5
· Visningar
528
Senast: lady_vip
·
Äldre Var och bytte nyckel förut till bilens fjärrkontroll, hade inte bilen med, väl hemma så gick jag ner i garaget och testade så den funkar...
Svar
14
· Visningar
979
Äldre Jag har de senaste dagarna läst i tidningar om s.k clownattacker. Det har varit på olika ställen i landet och sett lite olika ut. Ibland...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 293
Senast: vallhund
·
Äldre Jag vill flytta ut på landet, men hur gör man? Jag är trött på att bo i stan och betala galna hyror för lägenhet och stallplats. Jag...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 040
Senast: Luff
·
Äldre http://www.expressen.se/noje/det-glomde-jag/varldens-argaste-finska-pappa--lyssna-och-lar-dig-alla-finska-svordomar/ som kan finska?
Svar
9
· Visningar
348
Senast: Lampan
·
Äldre Det verkar var mer frekvent nu med oväntade/oönskade/överrskande vänförfrågningar på fb. en bekant trodde sig ha råkat sända en...
2
Svar
33
· Visningar
3 536
Äldre Australiensk (80tals?)film som handlar om en kille som jobbar i ett järnverk. Han gillar att dansa och på slutet är det en dans där de...
Svar
3
· Visningar
597
Senast: Mikan
·
Äldre Jag ska göra en paypal betalning till annat land men det vill inte samarbeta med mig. Har fyllt i alla kortuppg, satt in pengar på...
Svar
5
· Visningar
395
Senast: BernT
·
Äldre Jag har precis haft elektrikern här och jag skakar på huvudet åt mig själv. Jag har plockat undan, dammsugit, torkat den köksbänk som...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 312
Senast: Tora
·
Äldre Jag ber om ursäkt om det redan finns en tråd om detta, men jag hittar ingen. Mod får plocka bort eller sammanfoga om jag bara söker...
2
Svar
38
· Visningar
8 665
Senast: Bexzor
·
Äldre Om man ska ha en reservdunk till E85, är det då en bensindunk man bör köpa? Eller finns det någon annan variant som funkar? Såg att...
Svar
11
· Visningar
1 625
Äldre Ni som har möjlighet och inte har en himmel täckt av moln (:rage:) borde bege er ut ikväll och spana mot norr. Mycket aktivitet idag och...
2
Svar
20
· Visningar
1 131
Senast: Miljon
·
Äldre Ni som fortfarande hävdar att "Sverige är rikt" kan väl redovisa den sanna faktan om hur det egentligen ser ut enligt myten...
Svar
5
· Visningar
360
Äldre Idag fick jag ett konstigt email, ett "Ordererkännande" från nån Kricke Lindqvist på Tvättex.se Det är en pdf som jag inte vill öppna...
2
Svar
29
· Visningar
2 385

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka