Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre I januari har vi möjlighet till en längre ledighet och tänkte passa på att resa bort i ca 3-4 veckor. Ett problem är dock att jag, som...
Svar
15
· Visningar
872
Senast: Cattis_E
·
Äldre Någon som såg gårdagens avsnitt? Reflektioner på det?
Svar
5
· Visningar
1 074
Senast: Görel
·
Äldre Jag har ny mobil då min förra la av för ett tag sen och är nu på jakt efter ett trevligt mobilskal. Mina krav är följande: - I läder -...
Svar
9
· Visningar
437
Senast: ameo
·
Äldre Är det fler än jag som intresserad av olika oväder är det bra live-tv sändningar från en TV-station i West Palm Beach en stad som kommer...
Svar
0
· Visningar
289
Senast: KickiH
·
Äldre Jordbruken läggs ner. Vad har vi kvar inom 10-20 år? Solens värmeavgivning går i cykler på 206 år. För 200 år sedan utvandrare en miljon...
Svar
17
· Visningar
804
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Söker efter någon lite småtokig, lätt konstig, fantasifull och spännande serie med lite lagom tantsnusk och så vidare, i stil med...
Svar
12
· Visningar
7 387
Senast: voltis
·
Äldre Jag letar efter ett larm som larmar om man tex går ifrån sin resväska ett par meter alternativt en rem som man fäster i sig själv och...
Svar
0
· Visningar
361
Senast: Madeira
·
Äldre Jag köper Gäsene hushållsost eftersom jag inte vill köpa ost av dansk/tysk mjölk. Osten är god men det är helt hopplöst att hyvla den...
2
Svar
39
· Visningar
11 646
Senast: nickan1
·
Äldre Jag håller just nu på att kolla lite efter billigt boende i Stockholm och det känns som att priserna skenar iväg ganska bra trotts att...
Svar
10
· Visningar
1 342
Senast: Idas
·
Äldre Hur har ni förvaring i hallen? med nycklar, plånbok, telefon m.m? Var har en liten byrå i hallen på den ligger nycklar, plånböcker...
Svar
16
· Visningar
2 156
Senast: Pilot
·
Äldre Ibland är man lite väl trött i mataffären... Där stod en herre och lagade mat med den nya produkten från Arla; Syrad grädde. Mina...
Svar
15
· Visningar
5 996
Senast: Idas
·
Äldre En person har fem barn. Hens partner är död sedan länge. Personens hus ska säljas och ett av hens barn är intresserad av att köpa huset...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 012
A
Äldre Låt oss leka med tanken att det varit ett oväder i Sverige, strömmen har gått, sjukhusen kör på reservkraft men strömmen kommer inte...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
5 229
Senast: Badger
·
Äldre Letar desperat efter namnet på en tv-serie som gick för en massa år sedan. En CIA-agent kommer till en amerikansk småstad för att...
Svar
9
· Visningar
1 805
Senast: Gammeln
·
Äldre Idag när jag skulle åka och handla upptäcker jag en parkeringsbot på bilen. Anledning till bötern är saknaden av parkeringstillstånd...
Svar
16
· Visningar
2 035
Äldre Jag behöver tips på plattänger som det går enkelt att locka håret med. Kanske med någon form av rundade sidor? Någon som har tips på en...
Svar
4
· Visningar
956
Äldre Jag har ett tag funderat på att köpa en ny bil. Tidigare har jag p.g.a. hundbur varit tvungen att ha en kombi men nu är hunden såld och...
2
Svar
30
· Visningar
2 878
Senast: Sar
·
Äldre Har fått hål i två av mina fina ylleplagg :cry: Jag tror det är mal för jag har sett något vitt flygfä någongång. Var kommer malen...
Svar
10
· Visningar
1 815
Senast: ainasoja
·
Äldre Tyckte det kunde vara kul med en tråd där vi helt enkelt visar hur vår dag har varit :) Tänkte starta den här tråden igår, men blir en...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: Mirre
·
Äldre Efter den senaste Nestléskandalen så känner jag att jag nog inte kan blunda längre. Det är dags att byta kaffe. Men till vad? Jag älskar...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 875
Senast: Lampan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar