Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre varje månad lägger jag och mannen in 750€ var till ett gemensamt konto för mat och hyra. Av olika orsaker kommer det nu vara jag som...
Svar
3
· Visningar
1 020
Senast: Kirre
·
Äldre Jag längtar till Jerusalem hela tiden! Det är väldigt länge sedan jag var där och jag börjar känna att jag MÅSTE åka dit snart...
Svar
18
· Visningar
1 269
Senast: Cambrie
·
Äldre Vi har läst en bok i skolan, livet efter dig (yoyo moyes) som handlar om den humanistiska människosynen och så ska vi hitta en till...
Svar
2
· Visningar
1 384
Äldre Jag behöver köpa en sån där plastmojäng som man kan justera ett snöres storlek med, typ som de som sitter i jackor som är ställbara i...
Svar
5
· Visningar
744
Äldre Jobbar som städerska på ett större företag (inhyrd) Och igår fick jag frågan om jag hade några förslag på vad vi kan göra till jul...
Svar
8
· Visningar
1 801
Senast: pepp
·
Äldre Jag brukar göra mycket polkagrisar, praliner, kandisocker osv till jul och tänkte i år kanske sälja lite, folk frågar om det en del...
Svar
9
· Visningar
3 257
Senast: Marty
·
Äldre Jag tänkte göra matpaj av det som finns, en vegetarisk variant och en med kött. Pajskalet gjorde jag av gårddagens potatis, smör och...
Svar
3
· Visningar
462
Senast: tanten
·
Äldre Jag är på jakt efter en poncho i bra kvalitet. Den ska vara slät och enkel men i ett bra material som faller snyggt, typ merinoull eller...
Svar
4
· Visningar
674
Senast: VLMF
·
R
Äldre Jag och mina kollegor kommer inte överens: jag hävdar att kurmanci är det största kurdiska språket i Sverige (väldigt logiskt, i min...
2
Svar
25
· Visningar
1 724
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Vet att det finns ett gäng shopping- och resefantaster på forumet och hoppas att någon kan hjälpa mig. I höst ska jag gå på ett par...
Svar
15
· Visningar
1 969
Senast: Crossline
·
Äldre En extrainsatt debatt om krisen hos Polisväsendet tror ni. http://www.blaljus.nu/nyhetsartikel/polisdebatten-i-riksdagen. Är det...
Svar
1
· Visningar
390
Senast: Sleepan
·
Äldre hos tillverkaren:eek:. Påsken har ju inte ens börjat. Å jag som inte ens har hunnit köpt nån ännu. Har man tillverkat för lite påskmust...
Svar
16
· Visningar
1 983
Senast: Gammeln
·
Äldre Vilka tycker ni är bra och vilka är inte bra? Varför? Jag skulle vilja ha en som mäter sömnen. Nån som kan rekommendera en?
Svar
3
· Visningar
347
Äldre Jag har ett jätteproblem. En, vad jag förstod, seriös affärsman fick ett personligt lån av mig. Och när skulden förföll har jag inte...
2
Svar
32
· Visningar
3 662
Senast: Hyacinth
·
Äldre Jag och min man har precis börjat fundera på vart vi ska åka på bröllopsresa (vi har redan gift oss men bestämde att vi skulle avvakta...
Svar
17
· Visningar
1 352
Senast: Sunshine
·
Äldre Hej jag vill putsa på min engelska som är väldigt dålig... Bra att kunna en del inför ev resa till engelsktalande land som vet någon bra...
2
Svar
30
· Visningar
1 465
Äldre Jag vet att dessa jackor har varit hur vanliga som helst men nu hittar jag dem ingenstans :arghh: Jag letar efter såna skinnjackor...
Svar
19
· Visningar
1 622
Senast: Nepenthe
·
Äldre Vi har just nu 3 skrotbilar som går att fixa men ingen av dem är duglig här. Vi bor alltså i norra norrland där det är kring 30 minus...
Svar
8
· Visningar
490
Senast: Red_Chili
·
Äldre Igår beställde jag nya kontaktlinser på nätet Idag ser jag att det ligger annonser på linser när jag är inne på Bukesidan Vad jag...
2
Svar
33
· Visningar
1 755
Senast: Mammas
·
Äldre Min kompis har skrivit en bok! :bump: Hon ska presentera den på Bokmässan i Göteborg nästa helg, och jag ska åka dit! Är det nån mer som...
2
Svar
28
· Visningar
1 347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka