Vilket myller av folk! Och de flesta ser ju så mysiga ut så jag vill bli kompis med dom! Och gärna ha likadana kläder som en del, det är hög andel naturmaterial här.
Jag har fått en klisterlapp där det står "Du är fantastisk"
Ja det var gott om folk idag Jag har trängts! Tack och lov hade jag ryggsäck idag så jag har handlat dessvärre blev den full så det blev ändå kassar att kånka på
Ja, det är gott om folk på lördagen...! Jag kom till konferensavdelningen strax före 17:00 och stod och tittade ner bland folkmassorna, det var ju fortfarande knökat då, helt otroligt.
Kulturkollos mingel var helt underbart! Jag känner ju många redan men träffade ett helt gäng nya härliga människor också - och förstås författarna! Lisa Jewell, Mhairi McFarlane och Anne Liljeroth fick jag ordentliga pratstunder med, Christoffer Holst var så eftertraktad att jag mest hängde med på ett hörn när han pratade med andra och Peter Barlach verkade lite arrogant så honom tog jag inte kontakt med
Och vilken goodiebag sedan! Jag har inte räknat men...
Tolv blir det väl, och så Andra resan till Folkestone då som låg kvar på bokbordet sedan torsdagens mingel så den knep jag Blev glad åt tygkassen också, det är ett roligt minne Men jag tror nu att jag råkade ta fel kasse, för böckerna av författarna som var med skulle vara i, men isåfall saknades Jewell och McFarlane! Vilket inte gör något för jag har redan läst dem, antagligen hade någon fiskat ur dem för att få autografer och så tog jag fel kasse helt enkelt. Men ingen har ju gått miste om något för min skull, så att säga.
Middagen var också underbar, både maten och sällskapet.
Jag sprang på Sara Bergmark Elfgren precis utanför Gothia när jag kom men är såklart för försynt för att hälsa även om det känns som om vi har träffats, hihi! Hade gärna velat hylla De dödas röster personligen ännu en gång, men det har jag redan gjort på sociala media. Annars såg jag inga kändisar förutom de som var med på minglet... tror jag, för jag missar ofta sådant. Satt i lobbyn på Gothia ett tag emellan mingel och middag och det gick förbi massor av gubbar som såg viktiga ut, de var säkert författare
Nu har jag läst ut Vi av Kim Thúy som ska cirklas live med författaren om några timmar, jag är så taggad. Den var otroligt fin.