Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Bob Dylan har vunnit Nobelpriset i litteratur?!? O_o Vet inte vad jag ska tycka. Blir iallafall ingen bokutgivare som firar med...
Svar
15
· Visningar
682
Senast: Hermelin
·
Äldre På en skala 1 till 10 Där 1 är mindre bra och 10 är mycket bra Hur gör ni er bedömning? Jag fick ett mejl från mitt försäkringsbolag...
Svar
12
· Visningar
756
Senast: Stefffie
·
Äldre Jag fyller 25 år iår och tänkte att jag skulle passa på att slå till lite då jag inte firat min 18 och 20 års dag så vidare stort av...
Svar
11
· Visningar
795
Senast: Asko
·
Äldre Min sambo fyller snart år och jag har funderat på en weekend norrut i landet (typ Hälsingland och uppåt). Vill gärna ha ett mysigt...
Svar
6
· Visningar
634
Senast: Cilva
·
Äldre Kroatien verkar ha blivit ett populärt sommar-semestermål och jag undrar om någon har varit där i sommar? Kan ni rekommendera någon...
Svar
7
· Visningar
465
Senast: Blueberry
·
Äldre Ni som har erfarenhet eller är kunniga inom området eller som vet ngn ni kan fråga. Vi bor i en klassisk mangårdsbyggnad och ska i...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: tanten
·
Äldre Lång historia kort. Sambons syskon lånade 100000 kronor för ungefär 6 år sen. Sambon tog ett lån åt syskonet. De skrev inget kontrakt...
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: swemale
·
Äldre Nu har jag plöjt igenom ytterligare en TV-serie, och nu vet jag inte vad jag ska kolla på! Det jag vet är att jag vill kolla på något...
2
Svar
31
· Visningar
1 832
Senast: sillysinta
·
Äldre Fick precis en TV med inbyggd digitalbox av mamma och pappa. Måste skaffa bättre antenn, för den dåliga takantennen vi har blir det inte...
2
Svar
20
· Visningar
2 663
Äldre Okej, rörig historia (som kanske borde ligga på hästforumet någonstans egentligen? Moderator får gärna flytta isåfall!) men hang in...
Svar
19
· Visningar
2 704
Senast: Lobelia
·
Äldre Har haft en mycket inspirerande helg med gott snack och trevligt sällskap. Och väldigt mycket blandade människor, vilket är jättekul när...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
8 422
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Har "man" det? JA tycker jag. NEJ tycker min sambo. Vi kommer inte överens. Jag tänker helfigurspegel. Bara för att det säkert behövs...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 644
Senast: Bison
·
Äldre Moral/listighets/strategiakuten! Behöver er input :) Saken är den att vi tittat på en bostad idag som även har en andra visning...
2
Svar
30
· Visningar
6 991
Senast: Brandgul
·
Äldre Jag har köpt ett par beiga skor med lite klack. Men vad kan jag ha till? Blåjeans? Svarta jeans? Och vad har jag för överdel? Vit tröja...
Svar
19
· Visningar
3 068
Senast: Brandgul
·
Äldre Efter många turer och ännu fler orsaker så har jag brutit upp från mina hemtrakter och flyttat till Skåne. Närmare bestämt några...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 839
Senast: Nafayette
·
Äldre Någon här som har provat hårfärg utan massa kemikalier och gifter? Är gravid men är sugen på att färga håret då färgen är så dassig och...
Svar
16
· Visningar
2 320
Senast: Whisperia86
·
Äldre Man blir ju så himla ledsen över alla våldtäktsrättegångar som inte leder någonstans pga brist på bevis. Och visst kan det vara svårt...
13 14 15
Svar
289
· Visningar
12 998
Senast: Niyama
·
Äldre Vi brukar göra egen pizza hemma ibland och den blir jättegod - men jag saknar den där supertunna pizzabottnen man får på pizzeriorna...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 081
Senast: nickan1
·
Äldre Vad tror ni? :) Oskadad & oöppnad vacumförpckning:
2
Svar
20
· Visningar
12 279
Senast: Blandrastik
·
Äldre Ja det vad som framfördes i dagens p1. Orsak? Ja, att de nytillkomna svenskarna får så låg pension. Men det är ju de själva som är...
Svar
10
· Visningar
875
Senast: As_Vegas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama