Nafayette
Trådstartare
Är du också skåning?Buketräffar är mycket trevliga Kul att se dig här igen, jag hängde ju mest på Avel tidigare
AM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du också skåning?Buketräffar är mycket trevliga Kul att se dig här igen, jag hängde ju mest på Avel tidigare
Är du också skåning?
AM
Nämen! Då har du flera av mina kunder som grannar. Melins är jättetrevliga.Efter många turer och ännu fler orsaker så har jag brutit upp från mina hemtrakter och flyttat till Skåne.
Närmare bestämt några kilometer från Blentarp.
Håller på att dra igång en ny seminstation för året runt inackorderingar.
Funderar egentligen på vilka mer som bor här omkring?
"Naffa" känner knappt någon här just nu och ibland känns det som man är helt isolerad från yttervärlden
Och får fortfarande använda GPS för att hitta till affären
AM
Vem är Melins?Nämen! Då har du flera av mina kunder som grannar. Melins är jättetrevliga.
Melin Equestrian på Henriksdals Gård, du har även Tobbe på Blädde gård precis intill (seminstation). Trevligt folk!Vem är Melins?
AM
Låter trevligt vilket somSka vi försöka få ihop någon dag eller kväll där vi kan träffas? Antingen hos mig, jag har gott om plats ( vi kan ju hjälpas till med matlagning och jag har flera sängplatser här) eller om vi ska ta en bit mat på Byakrogen i Blentarp?
AM
Kör ni vecka 44 så är jag där nere också!
Ja det var ju vi o humelmumlan o alla smajlisar. Kommer du ihågTack!
Det var ett tag sedan som jag kamperade på Buefalos..av tusen orsaker
Ja det var ju vi o humelmumlan o alla smajlisar. Kommer du ihåg
Välkommen till Skåne, bor själv i billesholm 15 min från Helsingborg .
Allt inom Skånes gränser är ju nära mig
Har 11 mil till Hälsingborg från mig. Till djursjukhuset då.
AM
Nära och nära en bra bit att köra heter de