Jag har nyligen flyttat till Skåne......

Det är så man vet att man är i skåne,i norr passar man sig för dom rörliga stenarna i diket,i söder får man se upp med vitsvansarna (och det har i alla fall tidigare funnit ett helt hägn fullt med dom i Blentarp)

I mina hagar har jag två flockar. en på dryga 25 djur. Finns ett par vita och ett par svarta. Den andra flocken r på över 70 djur. När jag går ut i hagarna på kvällen så ser jag bara ett enormt antal ögon. Dom går bland hästarna helt ogenerat.
Vildsvinen är värre. Har en galt som är stor som en bil. Han har tillhörande 30 fruar och dom har i sin tur 10 ungar var..nåt.
Har aldrig sett så stora flockar gris som det är här :/

AM

I mina hagar har jag två flockar. en på dryga 25 djur. Finns ett par vita och ett par svarta. Den andra flocken r på över 70 djur. När jag går ut i hagarna på kvällen så ser jag bara ett enormt antal ögon. Dom går bland hästarna helt ogenerat.
Vildsvinen är värre. Har en galt som är stor som en bil. Han har tillhörande 30 fruar och dom har i sin tur 10 ungar var..nåt.
Har aldrig sett så stora flockar gris som det är här :/

AM
Skjut dom,skit goda att helgrilla.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 602

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Rider ni med snokrem?
  • Evolve
  • Vikt o ålder