R
Raderad medlem 6459
Mm alltså jag har god lust att googla Nestle och fråga hur de tänker att det här är en bra PR-strategi. Eller maila henne .Haha.. @Barkelund försvann...
Ville inte svara längre ...
Men orka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mm alltså jag har god lust att googla Nestle och fråga hur de tänker att det här är en bra PR-strategi. Eller maila henne .Haha.. @Barkelund försvann...
Ville inte svara längre ...
Jag kan inte minnas att jag sett något liknande...brukar företagsrepresentanter dyka upp här?Mm alltså jag har god lust att googla Nestle och fråga hur de tänker att det här är en bra PR-strategi. Eller maila henne .
Men orka.
Mest sverigedemokrater som brukar dyka upp på det här sättet.Jag kan inte minnas att jag sett något liknande...brukar företagsrepresentanter dyka upp här?
Och vad säger det om företaget? Att de är så rädda för kritik?
Ja, man kan missa. Är det stora koncerner finns det bolag under moderbolaget. Jäkla meck att hålla koll på.
Ibland. Fast företag säljs ju hit och dit.Ja, om man inte tittar. Det jag kollar på en del av det jag köper är ursprungsland. Men vilket företag som äger (ofta i komplicerade företagsstrukturer), kollar du verkligen det på allt du köper i livsmedelsaffären?
Det står iallafall på nestles hemsida vilka företag/märken de äger.Tydligen
Paketet har en lite logga och jag har inte tittat så noga eftersom jag "alltid" har köpt Zoega
Med tanke på hur många stora internationella företag äger varandra i diverse olika konstellationer är det inte info jag skulle lita på direkt.Ibland. Fast företag säljs ju hit och dit.
Det står iallafall på nestles hemsida vilka företag/märken de äger.
Ja, jag brukar inte ha Nestles sida uppe när jag går och handlar, jag har nog med shoppinglistan och middagsplaneringenIbland. Fast företag säljs ju hit och dit.
Det står iallafall på nestles hemsida vilka företag/märken de äger.