Givetvis är det inte rätt att ta lagen i egna händer men klär man ut sig till clown trots de senaste skriverierna får man nog vara beredd på nödvärnsskador om man hoppar på någon :grin: Jag hatar när folk överraskar mig bakifrån så då slår jag på ren reflex.

Sedan kan den inte helt objektiva sidan av mig missa att tycka synd om de som fått stryk.

Jag blir så trött på sådant här. Det är exakt samma som händer när media skriver om värstingar. Allt trappas upp för det är ju häftigt att bli omskriven i tidningar :meh: Folk som behöver uppmärksamhet ser sin chans och allt blir bara ännu värre. Medborgargarden samlas och ännu fler vill få utlopp för sina aggressioner. Sluta uppmärksamma det hela! Då är det inte roligt längre och det hela kommer rinna ut i sanden.

Helvete vad förbannad man blir. :banghead:

Finns ju för bövelen tillräckligt att vara orolig för i dagens samhälle, och skaka om vaddå? Är inte världen tillräckligt upp och ner? Ta reda på vilka det är och ge saftiga böter på varenda en eller lägg ut på alla sociala medier när man får reda på identiteter och deras utstyrsel. Se hur gapiga de är då.

Jag skulle lätt i ren rädsla kunna köra över någon med bilen. Eller ta något tillhygge till "försvar" tack vare denna hysterin.

Pepparspray på varenda en

Förlåt men detta gör mig riktigt förbannad..

Finns ju för bövelen tillräckligt att vara orolig för i dagens samhälle, och skaka om vaddå? Är inte världen tillräckligt upp och ner? Ta reda på vilka det är och ge saftiga böter på varenda en eller lägg ut på alla sociala medier när man får reda på identiteter och deras utstyrsel.
Jag gissar på samma personer som röstar på SD med anledningen "för att röra om i grytan". De verkar ju gilla det där med att blanda saker utan att riktigt veta varför. :D

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 950
Hästmänniskan För några år sedan åkte jag på en semesterresa till Portugal med ridning och blev alldeles kär i landet. Sedan dess har det blivit flera...
Svar
8
· Visningar
3 024
Senast: tesora
·
Övr. Katt Nu behöver jag er hjälp här på kattforumet. Efter att ha läst otaliga trådar och försökt söka om ämnet på nätet så inser jag att jag...
Svar
3
· Visningar
1 316
Senast: Sol
·
Avel Tänkte bara skriva lite allmänt om travaren. Hoppas det inte blir mer sådana här diskutioner. Vi har både franska och amerikanska...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 603
Senast: henry_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar