Bukefalister i Västerås?

Jag har ju inte varit medlem spec. länge men bor utanför västerås och är nyinflyttad och vill gärna utöka umgänget! Så om jag får så skulle jag jätte gärna vilja vara med!

Lördag eller söndag? Förmiddag, eftermiddag, kväll?
För mig funkar det vilket som

Hoppas ni är några Bukefalister som haft skoj ikväll. :) Typiskt att man inte vart inloggad på några dagar. Trodde inte det skulle gå så fort. :eek:

Någon som kan nästa vecka?

Hoppas ni är några Bukefalister som haft skoj ikväll. :) Typiskt att man inte vart inloggad på några dagar. Trodde inte det skulle gå så fort. :eek:

Någon som kan nästa vecka?
Icke, det blev inställt.
Kom gärna med förslag på ny dag. Jag kan fram till nästa lördag em, sen är jag borta en vecka.

Sorry! av olika omständigheter så har jag inte kunnat vara inloggad dom senaste dagarna... jag jobbar fram till fredag nu...

Om nån har tid och lust att ses bara två så ställer jag gladeligen upp! Är så himla uttråkad och vill ha någon att umgås med som inte känner pojkvännen ;)

Om nån har tid och lust att ses bara två så ställer jag gladeligen upp! Är så himla uttråkad och vill ha någon att umgås med som inte känner pojkvännen ;)
Ursäkta att jag inte svarat tidigare, det har varit kaos hos mig ett tag här. Hittar gärna på någonting när saker och ting lugnat ner sig lite.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 451
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 499
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 701
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 602

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat