Jag har tillgång till en tvåa i Malmaberg, funkar det? Det är dock två trappor upp utan hiss, samt tre katter som bor här också
Jag har inga problem med katter eller trappor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tillgång till en tvåa i Malmaberg, funkar det? Det är dock två trappor upp utan hiss, samt tre katter som bor här också
Det går att få till fler gånger framöverNu i helgen åker jag bort. Kan de andra så får jag stå över.
Jag skulle kunna lördag eftermiddag/kvällLördag eller söndag? Förmiddag, eftermiddag, kväll?
För mig funkar det vilket som
De som kan får gärna skicka ett pm, så skickar jag över adress och telefonnummerLite kort varsel då, men torsdag kväll kanske?
I lägenhet i Malmaberg?
Icke, det blev inställt.Hoppas ni är några Bukefalister som haft skoj ikväll. Typiskt att man inte vart inloggad på några dagar. Trodde inte det skulle gå så fort.
Någon som kan nästa vecka?
Ursäkta att jag inte svarat tidigare, det har varit kaos hos mig ett tag här. Hittar gärna på någonting när saker och ting lugnat ner sig lite.Om nån har tid och lust att ses bara två så ställer jag gladeligen upp! Är så himla uttråkad och vill ha någon att umgås med som inte känner pojkvännen