Du store tid, nu kom jag ju på en TREDJE verkligen extrem mytoman som härjat i mitt liv - och andras. En som sade sig vara en världsberömd rockgitarrist ända till han blev överfallen och fick en knivspets inbäddad i pannan varefter han inte längre kunde spela gitarr. Alls. Eller alla dessa miljoner han hade på Schweiziska bankkonton, bevakade av FBI. Och de stora romarer han skrivit - oj, vi kan inte ses imorgon för ett gäng filmproducenter kommer över från USA för att planera den kommande filmen efter min senaste roman. För att ta några små exempel.
Idag sitter han inlåst, av andra, betydligt obehagligare orsaker, men fortsätter sin mytomani på sociala media, där han ger sig själv ett antal titlar som folk okritiskt går på....... (Ofattbart att han faktiskt tillåts, med tanke på var han befinner sig...?)
Nu ser jag till min förskräckelse att jag själv låter som en mytoman som känt alla dessa galningar, men jag kan försäkra att det är ALLDELES SANT!!
Idag sitter han inlåst, av andra, betydligt obehagligare orsaker, men fortsätter sin mytomani på sociala media, där han ger sig själv ett antal titlar som folk okritiskt går på....... (Ofattbart att han faktiskt tillåts, med tanke på var han befinner sig...?)
Nu ser jag till min förskräckelse att jag själv låter som en mytoman som känt alla dessa galningar, men jag kan försäkra att det är ALLDELES SANT!!