Vart köper man elvine jackor? Riktigt snygga men hittar bara en engelsk sida på nätet?
Googla "elvine jacka" så får du upp ett dussin svenska nätbutiker direkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart köper man elvine jackor? Riktigt snygga men hittar bara en engelsk sida på nätet?
Beställde precis den här så nu hoppas jag verkligen att den är bra!
Ursäkta trådkap...
Behöver tips på lämplig vinterjacka. Plöjde runt hela närliggande shoppingområdet (K - K, ni Sthlmare förstår...) idag, utan att hitta något vettigt
Krav:
- Max 1 000 kr.
- Tjock och varm - bor på kallaste fläcken i Sthlms läns kallaste ort....
- Inte dun.
- Inte massa "plastig" polyester som lätt blir statiskt.
- Gärna blå av något slag.
Har du tittat på Didrikson? Jag har nu tre olika jackor från dem, och älskar högt min petrolblå (en nyans som inte finns längre). Även om de inte är bulliga, är de verkligen varma.
"Didriksons Vega är rejält varmfodrad och den är både helt vattentätt och vindtätt samt har andasfunktion."
Var hittade du den och vad gav du för den?Har du tittat på Didrikson? Jag har nu tre olika jackor från dem, och älskar högt min petrolblå (en nyans som inte finns längre). Även om de inte är bulliga, är de verkligen varma.
"Didriksons Vega är rejält varmfodrad och den är både helt vattentätt och vindtätt samt har andasfunktion."
Var hittade du den och vad gav du för den?
Jättesnygg! Vill ha en riktigt varm jacka och helst inte svart
Jättesnygg!Den lila (och gröna) är också snygga!
@Lovisaleonora - är Didrikson värda sitt pris tycker du? I kvalitet och hållbarhet vill säga. Jag har sneglat lite på dom eftersom de är snygga och inte så bulliga, men känns dyrt.