Vinterjacka

@Lovisaleonora - är Didrikson värda sitt pris tycker du? I kvalitet och hållbarhet vill säga. Jag har sneglat lite på dom eftersom de är snygga och inte så bulliga, men känns dyrt.

Ja och så brukar jag oftast vara ganska varm av mig så vill inte ha världens varmaste komarock heller, vilket också gör att jag tvekar. Det vill säga, är alla modeller gjorda för fryslortar kanske jag bör kolla efter annat :)

Nu har jag inte haft min jacka så länge men jag är hittills väldigt nöjd med mitt köp. Naja känns inte jättetjock utan mer lagom. Jag har varken frusit eller svettats i den. Jag rekommenderar den verkligen! :up:

Jag har samma upplevelse som @Lovisaleonora om storlekarna: de Didrikson jag haft har varit normala i storleken.

Den här gången skulle jag inte ha någon, har haft två eller tre på raken och tröttnade, de är så Göteborg. Men så provade jag en massa annat och tände inte på något, och så hade det kommit en ny Didrikson i grått och jag kan aldrig gå förbi grått. Så det blev en sådan, Mimi heter den. Färgen heter coal black fast ser grå ut.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 705
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 186
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 087
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar