Det påven sa...........

Fast å andra sidan verkar inte svenska kvinnor vilja veta av de numera svenska kuvade feministiska männen och skaffar sig en riktig man. En exotisk.
Jaså?
de kuvade svenska männen?
I min bekantskapskrets så finns inte dem. Inte är det några som tycker det är svårt med kvinnor som är starka eller har åsikter heller.
Min uppfattning är att man måste vara väldigt mesig oavsett kön om man inte klarar av att andra människor har åsikter.

Jag såg det bandade uttalandet. Han sa -"Jag har HÖRT att....." och han skrattade samtidigt.

Fast å andra sidan verkar inte svenska kvinnor vilja veta av de numera svenska kuvade feministiska männen och skaffar sig en riktig man. En exotisk.
Ja detta gjorde mig lite konfunderad, som ledare över en miljarorganisation och tillfälle att säga nåt till en samlad journalistkår under ett par minuter så väljer han att berätta SKVALLER???
Kvinnoprästfrågans var ju rakt ställd och fick ett hyfsat rakt svar tillbaka, men det DÄR???

Jag delar inte den katolska kyrkans syn på saker o ting. Men samtidigt ska man vara medveten om att i de flesta länder ink Sverige så är ett medlemskap frivilligt.
Så passar inte galoscherna...kan man ju tycka.
Och den katolska kyrkan liksom många andra är beroende av det arbete främst kvinnor ställer upp med.

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 806
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 152
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 176
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud