Yeah right!HAHAHAHA, men jäkla telefon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yeah right!HAHAHAHA, men jäkla telefon!
+ @AraSlei
Det som gjorde att jag inte fastnade för Tink är jag både har flera kort och flera konton (plus gemensamt hushållskonto med mannen) så det funkade inte riktigt.
Nedladdad och klar! Ska bli intressant och prova under november. Jag har rätt bra koll men att få det bra uppställt och sammanfattat är guld värt
Har också tagit hem den nu hade Tink förut, nu verkar dom ha gjort den ännu bättre
Nej det går inte att titta samtidigt (oavsett film) om man bara betalar för en skärm. Betalar du 99 kr betalar du för två skärmar.
För oss fungerar det utmärkt? När jag fortfarande bodde hemma kunde jag titta på en serie på min iPad medan mamma kollade något annat på TVn. Samma inloggning men varsin profil. Brorsan har också en profil.
Du betalar ju 99 kr/månad skrev du ju?
Då kan man titta på två skärmar samtidigt.
Standardabonnemanget kostar 79 kr/månad, då är det bara en skärm.
Alltså, du betalar extra för att kunna titta på två skärmar samtidigt.
Har du hört av dig till ComHem? Bor du i ett ComHem-hus?TV /bredband 636:-
Har huset/bostadsrättsföreningen en central box?... och dessutom var jag tvungen att ha en box, trots att jag ju hade ett ComHem-uttag som jag satt och tittade på.
Totalkostnaden blir billigare med mobilen "på avbetalning".
http://www.gp.se/livsstil/konsument/bundet-avtal-ger-billigaste-mobilen-1.3848499
Jo, eftersom föreningen köper in ett visst antal kanaler och det endast är de som erbjuds. Normalt sett är väl det ett grundpaket eller ett utökat grundpaket.Man måste ju sätta in programkortet nånstans och det går inte i uttaget.
@Singoalla
Min erfarenhet säger att de inte är de fasta kostnaderna där det brukar finnas mest att göra utan de rörliga. Så är det iaf för oss och har varit i alla åren. Bara en liten kaffe här, en lunch där, ett glas vin där, ett baslinne där, helt plötsligt är man uppe i hur mycket pengar som helst! Allra värst är vårt matkonto, det springer alltid iväg något helt hysteriskt, trots att vi försöker handla på Willys så är inte handlandet i butiken särskilt planerat öht och sen blir det massa svin dyra extraköp i lokala icabutiken här ute på landet där ett par varor kan kosta som en proppfull matkasse på willys...
Mitt råd är absolut att skriva ner allt du handlar en månad och att faktiskt försöka handla som vanligt, när listan är lång blir det lätt att man drar sig för att handla. Tanken är att du får någon typ av insikt och faktiskt försöker ändra dig till månad två. Här har vi infört köpstopp.. även om jag är lite dålig på att hålla det så har det blivit betydligt bättre.
Hej föresten, det var länge sen
Jag har ju valt kanalpaket själv. Är ju de kanalerna som är på kortet.Nej, har din hyresrätt ett ComHem-avtal behöver du inte ha varken kort eller något annat, bara en antennsladd ner i ComHem-uttaget.
Det står precis det redan i det inlägget som du svarade på.Jag har ju valt kanalpaket själv. Är ju de kanalerna som är på kortet.
Om huset har comhemavtal så måste väl alla ha samma kanaler?
Jo, eftersom föreningen köper in ett visst antal kanaler och det endast är de som erbjuds. Normalt sett är väl det ett grundpaket eller ett utökat grundpaket.
Jag blev inspirerad av tråden och laddade hem Tink igår.
Men hur gör jag för att lägga till det kreditkort jag mest använder? Det är Handelsbanken finans som ligger bakom. Eller Ecster som de bytt namn till nu.
Jag upptäckte det också. Men så fick jag en anledning att byta kort nu, något jag funderat på ett tag men inte kommit till skott. Nya kortet finns dessutom med, dubbelt bra.Profil -> Lägg till bank eller tjänst
Däremot verkar inte varken Handelsbanken Finans eller Ecster finnas med.