Källa?De legala röstar för Trump.
De har inte rösträtt.Så du anser att alla de som uppehåller sig illegalt i ett land ska få rösta för att alla som vill ta sig in i vilket land som helst kan få göra det?
Strawman much?Då behöver vi inte ha lagar alls. Jag antar att det är anarki man är ute efter. Ett laglöst land.
Tyskland har inte heller helt fattat det, utan är fortfarande lite anständiga.Alla länder utom Sverige i EU begriper att man i första hand måste ta ansvar för sitt folk innan man kan ta sig an övriga Världen.
Vad trevligt.De skrattar åt den svenska hybrisen och vanvettet.
Meh, överdrijv.Polisen kan inte längre garantera medborgarnas säkerhet eller ens sig själva. Läs senaste BRÅ.9% av alla unga kvinnor 16 -24 har utsatts för sextrakasserier eller våldtäkter. Äldre vågar inte längre gå ut med hunden på kvällen Tror ni att jag hittar på? LÄS brottsstatistiken!. Ingen är fredad. Inte ens polis och räddningstjänst. Det nya fina Sverige. Tror ni att det kommer att bli bättre? Enligt undersökningar har svensken dåligt med framtidshopp. Över 80% tror att det kommer att bli värre.
Erwache som man sa.Valet i USA är viktigt för oss. Jag vill tro att amerikanerna har vaknat. Det verkar så.
Här rapporteras det i princip ingenting om vad som sker och man har gått på Myten om HRC förträfflighet. Hur rapporterade man om Brexit? Oops vad fel de hade trots opinionsundersökningarna.
NSA visselblåsare har gett wikileaks all information som påvisar att det finns en enorm korruption.
.Det finns fortfarande människor som vill landet väl.
Skillnaden i detta valet är att eliten inte äger båda kandidaterna därav debaklet.
Oj den här argumentationen är all over the plejs.