FBI öppnar återigen HRC's emailutredning 11 dagar före valet.

Du frågade efter rn länk där Hillary talade illa om "minoritetsgrupper och annat liknande" och det var vad jag gav dig. Nu handlar det om mexikanare som jag anar faller under din kategori av" annat". Jag vet vad Donald Trump sagt, jag vill bara veta exakt din åsikt om vad Hillary säger i klippet och inget annat.

Du frågade efter rn länk där Hillary talade illa om "minoritetsgrupper och annat liknande" och det var vad jag gav dig. Nu handlar det om mexikanare som jag anar faller under din kategori av" annat". Jag vet vad Donald Trump sagt, jag vill bara veta exakt din åsikt om vad Hillary säger i klippet och inget annat.

Exact vad menar de med att du tror att jag anser att Mexikaner hamnar under gruppen "annat liknande"? Om det ar en insinuation att jag ar rasist har du fel! Latinos ar definitivt en minoritets grupp har i USA, dessutom en stor sadan.
Vad Hillary sager i klippet ar att vi maste gora nagot at den illegala invandringen over gransen, tighta till kontrollen vid gransen och arbeta med de Mexikanska myndigheterna for att fa de att hjalpa till. Hon sager ocksa att vi maste lagga en storre bit pa foretagen som anstaller illagala invandrare. Inte nagonstans hor jag henne saga att de flesta ar "rapist and murderers" ... och inte tror jag att hon skulle saga att en dommare inte kunde domma i ett mal som beror henne for att han ar fodd i Amerika med ett Latino namn.

Hon har ocksa en plan for hur de laglydiga illegala invandrare som ar har nu ska kunna bli legala invandrare.

Jag har bott i Californien i ganska många år, ffa i San Diego som ligger bara några km från Mexikanska gränsen. Och jag har mycket svårt att se hur USA skulle klara sig utan de Mexikanska arbetarna. De fanns överallt; det var de som skötte markerna runt bostadsområdena, de som skötte alla biltvättar ( i USA finns jättefina biltvättar runt varje hörn, där supereffektiva Mexikanska människor fixar ens bil utan och innan så den blir som ny!) etc etc i det oändliga. Alla de små underbara matställena där man kunde köpa authentic food från Mexico. Det skulle bli kaos utan dem!

Hillary anser att kärnvapen kan vara befogat apropå Iran och nu även Theresa May.
Vad är det för fel på tanterna:eek:
Här får den senare en rak fråga i Parlamenthuset om det kan vara befogat trots att hundratusentals kommer att dö. Svaret är kristallklart.-"YES!". 4,35 i länken. Jag vet inte hur ni reagerar, men jag blir helt förskräckt.

Hillary anser att kärnvapen kan vara befogat apropå Iran och nu även Theresa May.
Vad är det för fel på tanterna:eek:
Här får den senare en rak fråga i Parlamenthuset om det kan vara befogat trots att hundratusentals kommer att dö. Svaret är kristallklart.-"YES!". 4,35 i länken. Jag vet inte hur ni reagerar, men jag blir helt förskräckt.

Ett hopklipp av vad Hillary har sagt genom aren ... man far bara svaren, inte fragorna hon svarar pa. Det kan vara precis hur vinklat som helst.

Vad det galler karnvapen ... da tycker jag Trump ar betydligt laskigare som vid flera tillfallen sagt att han kan tanka sig att "Nuke Them" om sovereign nationer han inte gillar, eller haller med. Dessutom skrammer det mig verkligen att han ser upp till Putin och anser honom vara den basta "Roll-modell" for Amerika's president.

Jag har bott i Californien i ganska många år, ffa i San Diego som ligger bara några km från Mexikanska gränsen. Och jag har mycket svårt att se hur USA skulle klara sig utan de Mexikanska arbetarna. De fanns överallt; det var de som skötte markerna runt bostadsområdena, de som skötte alla biltvättar ( i USA finns jättefina biltvättar runt varje hörn, där supereffektiva Mexikanska människor fixar ens bil utan och innan så den blir som ny!) etc etc i det oändliga. Alla de små underbara matställena där man kunde köpa authentic food från Mexico. Det skulle bli kaos utan dem!

Mmmm Maten :d och kulturen de tillfor ar fantastisk.:heart

Apropå Putin så har han gett actionhjälten Steven Fiskmås ryskt medborgarskap. Skall dom månne jaga björn från hästryggen med bar överkropp?

Steven Fiskmas? Menar de barnboks hjalten Steven Seagull? Men jaga bjorn med bar overkropp? I'm so confused ...O_o
250px-thumbnail.jpeg

https://sv.wikipedia.org/wiki/Steven_Seagal

Både Hillary och Trump är ganska rörande överens om att något måste göras åt den illegala invandringen, det är ingen av dem som sagt att mexikanska lagliga invandrare ska kastas ut. Där skiljer det sig bara på vokabulär de använder, men i sak är de ganska eniga. Även Hilary talar om sitt bygga fysiska hinder för illegal invandring över gränsen, medan Trump talar om en mur (som redan delvis finns redan) och eftersom det är HAN som säger mur så skapar det rubriker .

Ett hopklipp av vad Hillary har sagt genom aren ... man far bara svaren, inte fragorna hon svarar pa. Det kan vara precis hur vinklat som helst.

Vad det galler karnvapen ... da tycker jag Trump ar betydligt laskigare som vid flera tillfallen sagt att han kan tanka sig att "Nuke Them" om sovereign nationer han inte gillar, eller haller med. Dessutom skrammer det mig verkligen att han ser upp till Putin och anser honom vara den basta "Roll-modell" for Amerika's president.
Hillary gillar dem som är unaware. Hela talen finns om man ids. Varför är det så svårt att tro på vad hon säger?Jag förstår inte hur man kan bli så blind.
T o m demokrater röstar nu på Trump. Det har blivit en folkrörelse. Detta är ett unikt val.
Här svarar en Navy seal.
Det enda alternativet som faktiskt står för att komma överens istället för att hata, hota och vilja döda de som inte lyder USAs order.
BTW
De ska först nu skicka upp en farkost Orion för att försöka mäta strålningen från Van Allenbältet för att så småningom eventuellt kunna ta människan till Månen, Mars och vidare.
Enjoy!

Senast ändrad:
Exact vad menar de med att du tror att jag anser att Mexikaner hamnar under gruppen "annat liknande"? Om det ar en insinuation att jag ar rasist har du fel!
Jag insinuerar inget , vad jag vet för övrigt så är mexikanare vita så rasism hade det inte ens handlat om så fallet vore om jag haft intentionen, snarare xenofobi men inte ens det säger jag att du skulle vara innehavare av. Däremot förstår jag inte hur du inte ens från första parkett inte kan se att Hillary och Trump pratar om samma sak men med olika vokabulär .

Både Hillary och Trump är ganska rörande överens om att något måste göras åt den illegala invandringen, det är ingen av dem som sagt att mexikanska lagliga invandrare ska kastas ut. Där skiljer det sig bara på vokabulär de använder, men i sak är de ganska eniga. Även Hilary talar om sitt bygga fysiska hinder för illegal invandring över gränsen, medan Trump talar om en mur (som redan delvis finns redan) och eftersom det är HAN som säger mur så skapar det rubriker .

Det finns ingen mur mot Mexico. Det finns olika staket lite har och dar, men det ar ocksa mycket oppet land. Pa manga stallen ar det taggtrad som hanger som pa en mycket gammal och sliten hage tvars over oknen genom Arizona, New Mexico och delar av Texas. Men det finns ocksa manga platser helt utan nagon form av staket mellan landerna.
Trump har sagt att han ska bygga en mur pa 3,145 KM langs hela gransen och att han ska se till att Mexico betalar for den.:angel:

Hillary gillar dem som är unaware. Hela talen finns om man ids. Varför är det så svårt att tro på vad hon säger?Jag förstår inte hur man kan bli så blind.
T o m demokrater röstar nu på Trump. Det har blivit en folkrörelse. Detta är ett unikt val.
Det enda alternativet som faktiskt står för att komma överens istället för att hata, hota och vilja döda de som inte lyder USAs order.
BTW
De ska först nu skicka upp en farkost Orion för att försöka mäta strålningen från Van Allenbältet för att så småningom eventuellt kunna ta människan till Månen, Mars och vidare.
Enjoy!

Eh ... det har en langre tid vart manga registrerade republikaner fran senat, kongress, till fore detta presidenter och president kandidater som alt fra antytt till sagt oppet att de kommer att rosta demokratiskt.

Ja tillhör man eliten kan man få stora fördelar.Wall Street, Bankerna,
Men vanligt folk? Nej.
Hörde Obama säga att det finansiella i New World Order redan var klart. Bara den lilla petitessen kvar.
Ja detta skulle ha varit löjeväckande även för mig att höra för ett par år sedan, men nu är jag Aware.

Liknande trådar

Äldre Detta är alltså ingen debatt-tråd om rätt eller fel, om för eller emot utan snarare en tråd för de som faktiskt hjälper eller vill...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
17 861
Senast: honung
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kan förstås inte låta bli att fundera en del över den våg av hat, oro och konflikter som blir allt mer tongivande i världen nu. Det...
Svar
0
· Visningar
940
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det äntligen dags för höstens ridweekend som jag sett fram emot med spänning! Jag skulle åka till ett ställe jag aldrig varit på...
Svar
0
· Visningar
1 116
Senast: cassiopeja
·
Gnägg En liten spinoff på "Lär dig rida"-tråden, där jag tänkte vi kunde samla lite äldre (säg 1990-talet och bakåt) videoklipp som har med...
2
Svar
21
· Visningar
3 845
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar