Ta då P-huset på Hyllie, det är smidigt att komma ut på Yttre Ringvägen sen. Och det tar typ 20 minuter in till Huvudbangården därifrån.En dygnsparkering skulle vara perfekt. Gärna i garage.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta då P-huset på Hyllie, det är smidigt att komma ut på Yttre Ringvägen sen. Och det tar typ 20 minuter in till Huvudbangården därifrån.En dygnsparkering skulle vara perfekt. Gärna i garage.
En dygnsparkering skulle vara perfekt. Gärna i garage.
Vi sover i Malmö natten innan så in i smeten måste vi ändå tyvärr.
Jo, jag hoppas jag hittar vettig parkering bara. Hotellet verkade inte ha någon egen parkering.Malmö är inte så mycket smet, det är lätt att köra där. Är det inte bättre att låta bilen stå kvar där?
Det löste sig när vi kom fram. Hotellet hade avtal med ett bra parkeringsgarage som jag löste dygnsbiljett för. Mindre kul att åka tåg tillbaka till Sverige med byte och ID-kontroll...Vilket hotell bor ni på?
Ja, tänk hur det är för pendlarna som måste gå igenom detta varenda vardag... förstår att många försöker byta jobb.Det löste sig när vi kom fram. Hotellet hade avtal med ett bra parkeringsgarage som jag löste dygnsbiljett för. Mindre kul att åka tåg tillbaka till Sverige med byte och ID-kontroll...
Politikerna som förlängt detta borde få samma behandling till och från sitt jobb. De kan inte förstå hur det är.Ja, tänk hur det är för pendlarna som måste gå igenom detta varenda vardag... förstår att många försöker byta jobb.
Nej, det är ju som om alla hade varit tvungna att kliva av tåget i Älvsjö, stå i kö och sedan i bästa fall komma med nästa tåg - för att sedan få tåget stoppat vid nästa station i 5-20 minuter medan alla ID kollas en gång till. Jag förstår inte att det är så svårt att se problemet med detta faktiskt.Politikerna som förlängt detta borde få samma behandling till och från sitt jobb. De kan inte förstå hur det är.