Parkering Malmö/Köpenhamn

En dygnsparkering skulle vara perfekt. Gärna i garage.

Som de andra skriver; det är jätteenkelt att ta sig till och att parkera vid Hyllie/Emporia och sedan ta tåget vidare till Köpenhamn. Handla på ICA Kvantum, så får du tillbaka lite av parkeringskostnaden. :)

Det går ju annars tåg från Köpenhamn till Lund om det hade varit ett alternativ? annars är det nog lättast att parkera i hyllie om nämnts. Så slipper ni krångla i stan.

Om ni kör över bron kan man parkera på kastrup och ta tåg och metro in till centrum. Eller parkera vid Örestad/Fields och ta tåg in till hovedbanegården. Hur lätt det är att hitta parkering omkring tivoli beror helt och hållet på när ni ska dit.

Parkera gratis vid Dammfri/ Lorensborg, ta buss nr 8 i sju minuter till Hyllie, hoppa på tåget!
Är du extra snäll kan du få stå på min parkeringsplats och slippa riskera repor i bilen, är inte hemma på hela helgen ändå..

Det löste sig när vi kom fram. Hotellet hade avtal med ett bra parkeringsgarage som jag löste dygnsbiljett för. Mindre kul att åka tåg tillbaka till Sverige med byte och ID-kontroll...
Ja, tänk hur det är för pendlarna som måste gå igenom detta varenda vardag... förstår att många försöker byta jobb.

Ja, tänk hur det är för pendlarna som måste gå igenom detta varenda vardag... förstår att många försöker byta jobb.
Politikerna som förlängt detta borde få samma behandling till och från sitt jobb. De kan inte förstå hur det är.

Politikerna som förlängt detta borde få samma behandling till och från sitt jobb. De kan inte förstå hur det är.
Nej, det är ju som om alla hade varit tvungna att kliva av tåget i Älvsjö, stå i kö och sedan i bästa fall komma med nästa tåg - för att sedan få tåget stoppat vid nästa station i 5-20 minuter medan alla ID kollas en gång till. Jag förstår inte att det är så svårt att se problemet med detta faktiskt.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 526
Senast: Queen
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 303
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 336
Senast: Juli0a
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 213
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar