Vad vill ni ha men verkligen INTE behöver?

Ännu fler dyra underkläder och tillbehör.
Allt som ligger i mina listor på etsy.
Tatueringar.
Någon nämnde en massa smycken och då kom jag att tänka på det här oerhört vackra Vivianna Torun Bülow-Hübe-halsbandet. Några par av hennes örhängen också. Samt hennes namn :D

men suck, allt det här kommer jag såklart hetsköpa så fort jag får fast jobb igen.

Läppförstoring :D Inget jag någonsin skulle prioritera att lägga mina pengar på, även om jag blev rik, men kan inte låta bli att gilla den artificiella looken.

Eh, fick man drömma fritt så.....:
*En läromästare till mig och en till till min dotter.
*Ett snyggt modernt hus, eller ptja, en snygg modern hästgård.
*En sportbil
*En "stall/skogsbil
*Massa nya fräscha kläder
*Ett eget gym med alla maskiner och vikter och personlig tränare
*Kurser i olika hantverk, som drejning, glasfusing, sy kläder
*Ögonfransextensions.
*Ögonlock
*En hästskötare så jag hinner med alla mina grejer. :angel:

En fantastisk sekelskiftesvåning (i samma kvarter jag bor nu). Alltså våning, ingen lägga ;)
Hela Marc Jacobs resort 17 kollektion.
30 mille så att jag kan slappa livet ut :angel:

Sen vill jag gärna bli orimligt snygg och smal också och det vore nice om mina korta korpulenta ben växte ut ca 30 cm :cautious:

En fantastisk sekelskiftesvåning (i samma kvarter jag bor nu). Alltså våning, ingen lägga ;)
Hela Marc Jacobs resort 17 kollektion.
30 mille så att jag kan slappa livet ut :angel:

Sen vill jag gärna bli orimligt snygg och smal också och det vore nice om mina korta korpulenta ben växte ut ca 30 cm :cautious:
Jaa! 30 mille hade jag också gärna velat ha, då löser sig liksom resten lite per automatik! :D

Jag hittade ett par gardiner... 700 spänn, jag har inte råd med såna summor atm, de är totalt onödiga, men såååå snygga.

Kan alltid returnera om de inte passar :angel:

Chesterfieldsoffor :love:

Chesterfield-Sofas.jpg

Jag är öppen för att köpa begagnade men de måste vara likadana i stilen och färgen (likadana som varandra, inte nödvändigtvis precis som på bilden), och en särskild ton av brun. Det gör att det sällan kommer ut något passande på Blocket. :( Lyckligtvis är det nästan bäst om vi hinner renovera vardagsrummet först, men sen så!

Tusan också. Vi sålde min farmor och farfars Chesterfieldsoffor förra året. Över 40 år gamla men knappt använda. De är inte på modet nu så fick alldeles för lite pengar för dem :(

Har du på lager?? :eek::o:d

Vet inte riktigt men tycker jag har sett många fina därifrån :D

Ja nåt sånt ;)
Marc Jacobs har ju genomgått en förändring sista året där underlinjen Marc by Marc tagits bort. Vilket innebär att vissa uttjatade modeller typ Classic Q-serien försvunnit (till förmån för snyggare modeller och bättre design). Men det tar nog ett tag innan folk vänjer sig. Svenskar är ju generellt så att de måste ha sånt som alla haft i ca 10 år och saker måste sjunka in sas... Takes some time... ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka