Vad vill ni ha men verkligen INTE behöver?

Jag vill ha ett ridhus... :angel:

Eller kanske en B-kortslastbil, så skulle jag kunna åka till ridhuset en timmes väg bort. :idea:

Egentligen skulle jag även vilja ha en hängiven pojkvän som följer med överallt och filmar när jag tränar/tävlar, men jag har svårt att se mig själv stå ut med en sån toffel. :rofl:

Jo! Jag vill ha en till fölunge efter mitt sto. Gärna om det går att fixa utan att hon behöver ställas av från träning och slipper föla, men så hon ändå kan få mysa med sin bebis. :love:

En Tärnsjö tömkörningsgjord, fast det mer ekonomiska hade varit en i nylon för 800:-, och inte 5600:- som Tärnsjös kostar... Har fortfarande inte bestämt mig för vilken jag ska köpa, kan inte tänka mig att jag kommer tömköra så mycket att det är värt 5600:-.

AE däckeln kostar ju 4300kr? (Japp, stor skillnad :p ).

Har haft min i snart 4 år och lika fin som ny, används ofta när vi är igång :D

Jag vill ha ett ridhus... :angel:

Eller kanske en B-kortslastbil, så skulle jag kunna åka till ridhuset en timmes väg bort. :idea:

Egentligen skulle jag även vilja ha en hängiven pojkvän som följer med överallt och filmar när jag tränar/tävlar, men jag har svårt att se mig själv stå ut med en sån toffel. :rofl:

Jo! Jag vill ha en till fölunge efter mitt sto. Gärna om det går att fixa utan att hon behöver ställas av från träning och slipper föla, men så hon ändå kan få mysa med sin bebis. :love:

Min gör så i mån av tid och toffel är nog inte en bra beskrivning av honom. Men han gillar hästar :D

En häst till, eller två. Och en hund till :angel: En bil, Toyota Rav 4 helst. Men jag får väl kampera ihop med gamla Saaben ett tag till :D En ny hästtransport vill jag ha också. Men den jag har är det inget fel på så det behövs heller inte :p
En ridbana vill jag ha. Det behöver jag egentligen men klarar mig utan ändå på något vis :D Finns massa saker jag vill ha men inte behöver :angel:

Jag vill ha en guitalele! Känns onödigt när jag inte ens har tagit fram gitarren sen förra våren.
Och jag önskar att hunden kunde bli fem år yngre. När jag ändå håller på kunde både maken och jag bli 20 år yngre men nu börjar önskningarna bli OT.

Jag vill ha ett stort hus så jag har gått om plats till alla mina onödiga grejer. Jag vill känna rymd och öppenhet, att jag kan andas.

En stor blå diamant (OK, men om en sådan ramlade i mitt knä skulle jag sälja den och leva lyckligt i alla mina dagar)
En solitär som gått genom van Cleef eller Tiffanys
En diamant med en inneslutning av ringwoodit
Vackert infattade alexandriner (häftiga stenar som har olika färg i elljus och dagsljus)
Ett armband av guld och emalj från Lalique som föreställer en björkskog
En av Viwen Nilssons silverbroscher

...säger jag som inte tog mig råd med en yttepytte vattenmelonsturmalin

Jag skulle vilja ha en egen sportbil.. gärna en Nissan GT-R (R34) :love:
174d14d35529cd0d5639d13eacc8ef72.jpg

Jag hade också velat ha en Louis Vuitton väska, men den får vänta tills jag förtjänat en examenspresent :angel:

Sen finns det lite mer "rimliga" saker som jag vill ha, tex en köksmaskin, sängkläder från Odd molly, lite nya kläder o.s.v :D

En hästtransport. Äger ingen häst, är medryttare. Ägarens transport är risig så det vore fint med en lyxigare variant + då kunde jag, ägaren med sin andra häst + hennes dotter med häst åka samtidigt.

En riktigt fin 4-hjulig vagn att köra hästen med också. Återigen.. äger ingen häst så känns som en stor investering, som jag ändå inte har råd med.

Skulle också vilja uppgradera hundgården så den blir såpass lyxig och bra så mina kineser kan vara där året runt.

Ett ridhus! Fast det kanske inte gills eftersom jag anser att jag BEHÖVER ett för att överleva ytterligare en vinter:angel: så jag säger en ny, fin (dyr) sadel, ridbana och en hinderpark:up:

Ett havsnära hus på Österlen. Typ i Brantevik/Skillinge.

Fast det känns faktiskt som jag behöver det, så platsar kanske inte här. :angel:

En stor blå diamant (OK, men om en sådan ramlade i mitt knä skulle jag sälja den och leva lyckligt i alla mina dagar)
En solitär som gått genom van Cleef eller Tiffanys
En diamant med en inneslutning av ringwoodit
Vackert infattade alexandriner (häftiga stenar som har olika färg i elljus och dagsljus)
Ett armband av guld och emalj från Lalique som föreställer en björkskog
En av Viwen Nilssons silverbroscher

...säger jag som inte tog mig råd med en yttepytte vattenmelonsturmalin

Den där listan tycker jag kräver bilder... :D

En häst till, eller två. Och en hund till :angel: En bil, Toyota Rav 4 helst. Men jag får väl kampera ihop med gamla Saaben ett tag till :D En ny hästtransport vill jag ha också. Men den jag har är det inget fel på så det behövs heller inte :p
En ridbana vill jag ha. Det behöver jag egentligen men klarar mig utan ändå på något vis :D Finns massa saker jag vill ha men inte behöver :angel:

Välj hellre något annat än RAV-4...
jag hade en men i och för sig en med rätt liten motor. Stod ut i åtta år.
Och det handlade om att stå ut.

Mycket mer nöjd med min Subaru. Kompisen har en 4WD passat, också trevligare än RAV4.

Själv vill jag ha ett par nya stigbyglar med stegrande häst som dekoration. Till det facila priset av 820kr. För ett par "vanliga" stigbyglar.

Välj hellre något annat än RAV-4...
jag hade en men i och för sig en med rätt liten motor. Stod ut i åtta år.
Och det handlade om att stå ut.

Mycket mer nöjd med min Subaru. Kompisen har en 4WD passat, också trevligare än RAV4.

Själv vill jag ha ett par nya stigbyglar med stegrande häst som dekoration. Till det facila priset av 820kr. För ett par "vanliga" stigbyglar.

Gubben jobbar på Toyota så vi vill gärna ha det märket. Har nyss köpt en Hilux och ska vi ha ännu en fyrhjulsdriven bil så är Rav 4an nära till hands.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka