Vad vill ni ha men verkligen INTE behöver?

Jag har precis köpt årets säsongsmugg med Muminmotiv från Arabia. Min första Muminmugg. Nu har jag fått ett orimligt sug efter att köpa sisådär en tio Muminmuggar till. Särskilt tidigare års säsongsmuggar. Som betingar orimliga summor. DET ÄR ORIMLIGT! :arghh:

Sen vill jag även ha en större lägenhet, en bättre bil, en ny dressyrsadel och en ny laptop som jag kan använda för att kolla på alla mina DVDer. Vänner-boxen har legat i en garderob sen jag flyttade hemifrån. Nya glasögon med fräsiga bågar hade också varit trevligt. Eller varför inte en ögonlaser? :up:

En lyxig segelbåt + minst tio års erfarenhet av att segla som jag inte har

Kanske en yacht också ... Nej tror inte yacht är min stil det skulle räcka med att en kompis har en yacht som jag kan följa med på nån gång ibland

Kläder som jag nästan aldrig har nåt tillfälle att ha på mig till exempel aftonklänningar i exklusiva material och en massa skräddarsytt lyx

En gladiator-arena där förtryckare ställs mot varandra i en kamp till döden haha nej jag skojar bara

Ett hus eller en våning i varmare land som man kan fly till när det känns kallt och mörkt i Sverige

En stor och otroligt vacker trädgård som allmänheten kanske får komma och se på ibland om dom låter bli att skräpa ner

En självförsörjande vingård i södra Frankrike. Det hade varit en utmärkt julpresent.

En elbil med tillhörande körkort.

En självgående dammsugare.

Ett badkar och tvättmaskin/tumlare i lägenheten.

Ska det vara något litet så skulle jag vilja ha fler stora glasburkar att ha matvaror i. Tycker det ser så fint ut. Men kan inte riktigt med att köpa burkar när mjölet och pastan trivs utmärkt i sina påsar.

Jag har precis köpt årets säsongsmugg med Muminmotiv från Arabia. Min första Muminmugg. Nu har jag fått ett orimligt sug efter att köpa sisådär en tio Muminmuggar till. Särskilt tidigare års säsongsmuggar. Som betingar orimliga summor. DET ÄR ORIMLIGT! :arghh:

åh, JA! varje gång en ny säsongs- eller nåt slags specialmugg kommer ut tänker jag att jag ska köpa den men gör det inte av någon anledning. jag får faktiskt en liten stressattack när jag tänker på hur många sådana säsonger jag missat för att jag tänkt så. Vilket leder till att jag drömmer (eller planerar, beroende på hur man ser på saken) om att en dag köpa mig till en komplett samling för de där orimliga summorna.

Skulle köpa på mig samtliga påsar av Estrellas Julost chips. Jag försöker gå ner i vikt, men julostchipsen är så förbannat goda och de säljs bara nov-dec. :nailbiting:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka