Vad vill ni ha men verkligen INTE behöver?

Ja nåt sånt ;)
Marc Jacobs har ju genomgått en förändring sista året där underlinjen Marc by Marc tagits bort. Vilket innebär att vissa uttjatade modeller typ Classic Q-serien försvunnit (till förmån för snyggare modeller och bättre design). Men det tar nog ett tag innan folk vänjer sig. Svenskar är ju generellt så att de måste ha sånt som alla haft i ca 10 år och saker måste sjunka in sas... Takes some time... ;)

:up: Tyckte många av de på hemsidan var väldigt fina!
Ja skulle det va så att du har en för många såå ..:angel:

Jag behöver verkligen inte en ny dator, men den nya MacBook Pro skapar ha-begär.

Dessutom vill jag ha allt som Dagne Dover gör. Det behöver jag inte heller. :p

Jaja, ska lyssna på oraklet:D
Vill hellre ha en Chanel (Grace) :D men skulle aldrig lägga de pengarna på en väska.

Är det den där quiltade som alla har?
Är säkert kvalitet men som med Hermes och liknande betalar du ju sjukt mkt för märket!
Skulle jag lägga den prisklassen på en klassisk väska hade jag nog sneglat mot Celine.
Men smaken som baken ;) :D

Är det den där quiltade som alla har?
Är säkert kvalitet men som med Hermes och liknande betalar du ju sjukt mkt för märket!
Skulle jag lägga den prisklassen på en klassisk väska hade jag nog sneglat mot Celine.
Men smaken som baken ;) :D

Men fan! Det är en Hermès! :D jag har så sjukt dålig koll:rofl::rofl:

Hermès Kelly bag, en röd:love:
Ingen Chanel. Varför fick jag för mig det?

Någorlunda nödvändigt så en iphone 7

men onödiga grejer

En Tesla X fast jag inte ens har körkort!
En häst
Ett finare boende med fina möbler :angel:

Såna där superavancerade fejknaglar gjorda av proffs. Såna där de gjort naglarna till små konstverk, behöver absolut inte vara jättelånga, men sådär wow.. Det är inte bara det att jag inte behöver dem, de skulle inte funka dels pga att jag måste trixa med mina linser (svårt nog utan långa naglar) men mest för att sjukhuset nog skulle ha vissa synpunkter på dem. Men jag suktar och suktar när jag hamnar tex på nån nagelartists instakonto :love:

Jag önskar mig den där hästen som jag passar perfekt på. Pigg och framåt men välutbildad och pålitlig och lagom storlek så både jag och båda döttrarna kan rida den. Och så får den gärna vara inhyst någonstans med ridhus och fullservice.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka