Vad är orsaken till de inställda tågen? Det är ju inte direkt nått snökaos nu som kan ställa till det
Det är tydligen brandrisk på ett speciellt tåg. De tågen trafikerar framförallt Småland och Värmland.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är orsaken till de inställda tågen? Det är ju inte direkt nått snökaos nu som kan ställa till det
Det är tydligen brandrisk på ett speciellt tåg. De tågen trafikerar framförallt Småland och Värmland.
Det måste vara SJ:s fel
Ah okej, spännande Då kanske alla tågåkare ska vara glada för inställt tåg just inatt/idag dåDet är tydligen brandrisk på ett speciellt tåg. De tågen trafikerar framförallt Småland och Värmland.
Fy, är inte avundsjuk på det jobbet! Inte roligt för någon.Wohoo en på jobbet är sjuk så vi måste ringa och avboka hennes patienter. Nya tider att erbjuda är i mitten av Januari!
Nej vi har alldeles för mycket patienter och för lite personal så blir någon sjuk är det så här det blir.Fy, är inte avundsjuk på det jobbet! Inte roligt för någon.
Jag läste lite fel och för ett kort ögonblick trodde jag att ljudboken hette såhär.Ugglan dödar bara på natten och dricker lite te.
Vaknar med förkylning och till ety meddelande om att den andra jäkeln bjudit över mig igen dunkade i med mitt maxbud nu och sen får det vara bra.