Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fyy så otäckt!Nyss varit i luren med SOS. Bor nära en större väg med en stor korsning (där det ofta verkar svårt att följa ljussignalerna) och när jag stod och borstade tänderna small det ordentligt. Ringde direkt, lämnande info halvt hängande ut genom vardagsrumsfönstret "jomen det är två bilar, nej ser inte om någon sitter fast". 6 min så var räddningstjänsten på plats och ambulanser är där nu med. Hoppas det gick bra för de i bilarna...
Jag brukar ha den i sängenKan man lägga en spikmatta på sängen eller måste det vara hårt underlag?
Får testa det dåJag brukar ha den i sängen
I sängen! Jag brukar somna på minKan man lägga en spikmatta på sängen eller måste det vara hårt underlag?
Jag vann auktionen (och särbon kollar inte här vad jag vet så det är säkert att lägga in bild ):
Jag har en liknande till kolbriketter och han gillade den så mycket när jag köpte den.
Fy vad trist!Jag hatar diskriminering. Hatar hatar hatar!
Speciellt när mina barn är inblandade
Får man hänga upp julstjärnan fem dagar tidigt?
Vad är orsaken till de inställda tågen? Det är ju inte direkt nått snökaos nu som kan ställa till detIdag går det verkligen inte många tåg. Sitter i Värnamo och brukar ha runt tio tåg i timmen här. Idag är ca 80% inställda. Det här är inte bra, som lokaltågklarerare krävs det att tågen går för att vi ska få behålla jobben.