R
Raderad medlem 68338
Ok... ehm gick texten nyss "pussy on fleek"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tid och plats.. Lunchen behöver man inte diskutera sånt på. Eller avföring och kräks...Normala saker som man ska diskutera öppet. Det är så många som lider i det tysta istället.
Så jag ger istället en
Ok... ehm gick texten nyss "pussy on fleek"?
Tid och plats.. Lunchen behöver man inte diskutera sånt på. Eller avföring och kräks...
På väg hem från jobbet äntligen. Tisdagar är inte min favoritdag.
Det verkar vara mer regel än undantag att tåget kommer för sent så man får sitta och bita på naglarna och vara nervös att man ska missa anslutningståget Har rest mycket nu på slutet och bara en gång kom jag fram i tid och den gången spelade det ingen större roll då min bil stod på parkeringen och jag kunde inte missa något !Sitter på ett tåg mot Stockholm och håller tummarna att vi inte blir så pass sena att jag missar nästa tåg jag ska med
Det verkar vara mer regel än undantag att tåget kommer för sent så man får sitta och bita på naglarna och vara nervös att man ska missa anslutningståget Har rest mycket nu på slutet och bara en gång kom jag fram i tid och den gången spelade det ingen större roll då min bil stod på parkeringen och jag kunde inte missa något !
Det verkar vara mer regel än undantag att tåget kommer för sent så man får sitta och bita på naglarna och vara nervös att man ska missa anslutningståget Har rest mycket nu på slutet och bara en gång kom jag fram i tid och den gången spelade det ingen större roll då min bil stod på parkeringen och jag kunde inte missa något !
skönt att ledningen äntligen inser problemen och hoppas det löser sig relativt snabbt och smidigt för dig med personalenFasen. Funderar på att ta ett bad med linement i så min kropp blir lite mjukare.
Den värker rätt friskt.
Funderar även på om man kanske skulle unna sig lite bubbel på fredag.
Ledningen har äntligen insett att jag har problem med några i personalen och det gör mig så glad!
Nu jäklar börjar allt gå åt rätt håll och det kommer att minska min arbetsbörda enormt!
Det är inte bara en ur personalen jag haft problem med.... och påtalat detta åt ledningen.
skönt att ledningen äntligen inser problemen och hoppas det löser sig relativt snabbt och smidigt för dig med personalen