Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åhhhh :banghead: Väntat hela dagen på att hästarna skulle torka upp så att jag kunde klippa det sista. GIVETVIS så har unghästarna sprungit som galningar och var dyngsura av svett :grin: Klippte lite mer på halsen, är de torra imorgonbitti så tar jag lite mer då. Ena äldre valacken var snustorr, så honom kunde jag klippa :up: den andre äldre valacken hade såklart rullat sig :grin: klippte mer på halsen på honom också. Hoppas han är torr imorgonbitti så att jag kan klippa honom då.

Tid och plats.. Lunchen behöver man inte diskutera sånt på. Eller avföring och kräks...

Hahaha ja det kanske man ska tänka på.

Sa du till dom? Jag bryr mig inte så mycket och kan lätt glömma bort sånt. Tyvärr!

Alla gör ju inte det och det ska man visa hänsyn för!

Sitter på ett tåg mot Stockholm och håller tummarna att vi inte blir så pass sena att jag missar nästa tåg jag ska med :nailbiting:
Det verkar vara mer regel än undantag att tåget kommer för sent så man får sitta och bita på naglarna och vara nervös att man ska missa anslutningståget Har rest mycket nu på slutet och bara en gång kom jag fram i tid och den gången spelade det ingen större roll då min bil stod på parkeringen och jag kunde inte missa något !

Det verkar vara mer regel än undantag att tåget kommer för sent så man får sitta och bita på naglarna och vara nervös att man ska missa anslutningståget Har rest mycket nu på slutet och bara en gång kom jag fram i tid och den gången spelade det ingen större roll då min bil stod på parkeringen och jag kunde inte missa något !

För mig har det funkat rätt okej senaste året men det här gången blev jag lite stressad då vi tidigt blev sena men vi var faktiskt någon minut tidiga till slut! :up:

Allt äf SJ:s fel. Visst var det så @Marita73 :p

Fasen. Funderar på att ta ett bad med linement i så min kropp blir lite mjukare.

Den värker rätt friskt.

Funderar även på om man kanske skulle unna sig lite bubbel på fredag.

Ledningen har äntligen insett att jag har problem med några i personalen och det gör mig så glad!

Nu jäklar börjar allt gå åt rätt håll och det kommer att minska min arbetsbörda enormt!

Det är inte bara en ur personalen jag haft problem med.... och påtalat detta åt ledningen.

Fasen. Funderar på att ta ett bad med linement i så min kropp blir lite mjukare.

Den värker rätt friskt.

Funderar även på om man kanske skulle unna sig lite bubbel på fredag.

Ledningen har äntligen insett att jag har problem med några i personalen och det gör mig så glad!

Nu jäklar börjar allt gå åt rätt håll och det kommer att minska min arbetsbörda enormt!

Det är inte bara en ur personalen jag haft problem med.... och påtalat detta åt ledningen.
skönt att ledningen äntligen inser problemen och hoppas det löser sig relativt snabbt och smidigt för dig med personalen :)

Sitter på tåg nr 2, försöker plugga, är inte illamående än och försöker intala mig att det helt okej att sitta här i en timme till :up:

Är sjukt hungrig dock..men ryktet säger att det blir bra mat när jag kommer fram och maten på tåget brukar ändå inte vara något att hurra för :angel::yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
567
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama