Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Konstigt väder idag,ser bra ut på ena sidan av huset och på andra sidan är det regnvarning,var är solen dom flaggade för?
Så frågan är :hur blöt blir jag o hunden på långpromenaden? Och ska jag tapetsera köket idag eller bara måla väggen bakom kaminen nu när jag äntligen har blött o skrapat av den gamla tapeten.

Letar efter batterier till orken, undrar dock om det kanske är själva laddaren som tagit slut!

Men jag hittar ingen återförsäljare :arghh:

Jag kom inte upp imorse, låg och drog mig i sängen till kl 6.45. Jag börjar ju egentligen dagen mycket tidigare än så men det gick banne mig inte att komma upp.

Nu pratar min bror om att han inte ska fixa min handbroms på bilen, han skulle ha gjort det i helgen men sköt på det till igår, sedan sköt han upp det igen till idag. Nu vill han skjuta på det igen. Jag måste ha bilen i morgon så jag tar mig till skolan, måste ombesikta skiten senast fredag så jag inte får körförbud. Plus att jag jobbar på fredag. Han vet det. Fan vad trött jag blir :(
Lämna in bilen kan man förstås göra, men de har asmycket att göra här så vet inte när de får tid med min. Dessutom har jag inte råd med det nu. Skitliv :cautious::cry: Han är dessutom skyldig mig pengar som han skulle betalat tillbaka i september.

Har beställt kalender och en kalenderrefill för nästa år. Hittade en fin vit med vitt spetsmönster. Tänkte först ta en rosa med vita blommor men är lite less på rosa.

Det rycker i armmusklerna i vänster arm. :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
569
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023