Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Frukost på mcD gråväder som 17... Nu på jobbet. I Häradshövdingeparken står en stor kranlastbil med en stackars snubbe som dinglar på kranstegen o sågar ner döda träd uppifrån och ner... jag hoppas vi får några fina träd kvar... På parkeringen står 12 bilar tror jag... brukar vara 4.. personalen. Det är tydligen något möte i Olas salong. Och så undrar folk vad vi gör när inte svanarna är här... Tydligen ganska mycket. Nu blev jag trött, så det får bli en kopp kaffe.

Jag tar det lugnt/sprider ut jobbet för att ha något att göra imorgon också...
Snart arbetslös! :nailbiting:

Samma här, städade skrivbordet härom dagen. Bokhyllan nästa dag. Nu har jag en hög med böcker ligger bredvid mig. Fågelböcker till fågelregistret jag jobbar med och bläddrar i en engelsk bok, jag fick som kurslitteratur från SLU för ett år sedan "interpretation - making a difference on purpose" av professor Sam H Ham. Mötet i Olas salong, är tydligen Svenska Turistföreningen Örebro's lokalförening - så det känns som om det passar.

Har simmat. Är nu hemma. Vet inte vad jag ska hitta på till lunch.
Väntar på kallelse till röntgen av magen. Det verkar som den har hamnat i Enköping. Vill inte åka dit och röntga. Det räcker med att jag fick åka dit mitt i natten för att rtg knät

Varit ute på promenad med hästarna, de är så välartade. Träffade en kille i bil på en smal grusväg och de står så snällt på rad och väntar medans jag pratade med honom. Nu står de i gräshage och noppar lite för att få lufta innan det blir mat, massage och pyssel.
Jag har äntligen fått tummen loss och planterat all ljung jag köpt. Nu ser det fint ut runt huset :)

Varit ute i gråvädret och plåtat till bloggen. Plåtat en helt galen 80-tals outfit. En lastbil stannade, vevade ner rutan och snubben gjorde tummen upp :rofl:
Sitter nu under en filt och i soffan och försöker tina upp. Ska snart gå och bjuda granntanten på lunch, har massa rester kvar sen igår. Imorgon måste jag jobba :nailbiting: Har känts riktigt skönt med 2 dagars ledigt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
568
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kallbad
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur