Åhh en till hjälm!
Exakt fast den här är lite mindre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhh en till hjälm!
för att det är jobbvecka men jag är hemma å är sjuk på grund av min vrickade fot, ska vara hemma nu natten mellan tisdag och onsdag med men sen jobb igen på onsdag kväll. Jobbar 21-07 så vill hålla rätt tider så att säga även nu när jag är hemma och är sjuk
Hoppas detsamma.Men kära nån! Du som har trivts så bra på din arbetsplats! Att folk inte kan bete sig som vuxna människor!
Hoppas det blir bra för dig snart!
Hoppas detsamma.
Ledningen vill att det inte är jag som flyttar på mig men jag vägrar namnge för jag ser en överhängande risk att det blir "Stina säger att Pelle är dum" av alltihop ifall vi ska sitta i samtal tillsammans. Ledningen är också fullt klara med att det som hänt är totalt oacceptabelt. DET känns skönt. Jag har stöd och uppbackning.
Att byta kontor kommer att innebära en hel del ekonomiskt avbräck och praktiska problem men jag ser ingen annan lösning.
Någon, nämner inga 'Fluffiga' namn, har snott större delen av täcket OCH sängen. Jag fryyyyyser! Plus hur mycket plats kan en Shih Tzu ta egentligen?
Haha milt sagt. Tur att hon är söt just nu min Pärla.Shih tzu är ju enorma när de ska sova. Som en Berner sennen minst :P I alla fall den lilla heffaklumpen jag brukar vara hundvakt åt
Tack.@tanten fruktansvärt jobbig sits sånt där. Skönt att det kommer till en lösning även om jag kanske kan tycka att den andre personen borde flytta på sig men det är lätt att stå utanför och ha åsikter. Styrkekram!
Det känns som att du behöver en weekend hitåt snart? heartTack.
Det känns som att du behöver en weekend hitåt snart? heart
Du kan också komma hit!! heart Det finns en jättebra tapasrestaurang med vääääääldigt god sangria, eller hur @Malin_L?Eller häråt
Jaaa! Komsi komsi @athena_arabians!Du kan också komma hit!! heart Det finns en jättebra tapasrestaurang med vääääääldigt god sangria, eller hur @Malin_L?