Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
24,4 grader inne, fullt påklädd under filten med vetekudden i knät och dricker hett te. Nu fryser jag äntligen inte
Igloon ska in till verkstan på måndag nästa vecka. De hade inte någon tid innan dess.@Magiana något nytt om bilen?
SegtIgloon ska in till verkstan på måndag nästa vecka. De hade inte någon tid innan dess.
Kan man säga. Det sänker mitt humör rätt ordentligt. Ett tag funderade jag på att strunta i att lämna in den just nu men så insåg jag att tyvärr måste jag till Stockholm igen om ett par veckor och det är ingen höjdare att sitta i en kall bil i 3 timmar.
Ja jag vill med ha svalt (20) när jag sover men att frysa är inte roligt det heller. I går somnade jag till slut med vetekudden, innan dess låg jag och skakade och kunde inte sova pga av att jag frös. Jag hade "bara" 22 grader inne dåOch jag förstod inte varför jag sovit så dåligt på sistone. Upptäckte att jag hade 20,5 grader inne , sänkte genast luftvärmepumpen så nu hoppas jag få sova igen
Läste ut boken igår och gillade den, så jag hoppas jag inte blir besviken på filmenJag älskade den filmen!!
Och där fick jag stänga av den, efter 5 minuter... Nackdelen med att läsa boken innan man ser filmen är att jag stör mig som fan på alla felaktigheter Får försöka kolla på den nån annan gång när jag inte har boken färsk i huvudet.Läste ut boken igår och gillade den, så jag hoppas jag inte blir besviken på filmen
Nu är vattnet på väg ut från hamnen i Fukishima, kärnkraftverken är avstängda.
Nej..Har alla övergett mig nu igen Hallåååååååå!
Kan inte sova eller skjutsat kamrat till jobbet??Nej..
Kan inte sova. Kamraten bor numera på sitt jobb i en husvagn.Kan inte sova eller skjutsat kamrat till jobbet??