Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan man säga. Det sänker mitt humör rätt ordentligt. Ett tag funderade jag på att strunta i att lämna in den just nu men så insåg jag att tyvärr måste jag till Stockholm igen om ett par veckor och det är ingen höjdare att sitta i en kall bil i 3 timmar.

Fast tåg är ju förstås ett alternativ. Men då får jag nog hoppa över ridkursen jag tänkte gå i samma veva.

Och jag förstod inte varför jag sovit så dåligt på sistone. Upptäckte att jag hade 20,5 grader inne :eek: , sänkte genast luftvärmepumpen så nu hoppas jag få sova igen :)
Ja jag vill med ha svalt (20) när jag sover men att frysa är inte roligt det heller. I går somnade jag till slut med vetekudden, innan dess låg jag och skakade och kunde inte sova pga av att jag frös. Jag hade "bara" 22 grader inne då :cool:
Ingen aning hur jag ska lyckas sova i natt men nu fryser jag i alla fall inte längre ;)

Läste ut boken igår och gillade den, så jag hoppas jag inte blir besviken på filmen :)
Och där fick jag stänga av den, efter 5 minuter... Nackdelen med att läsa boken innan man ser filmen är att jag stör mig som fan på alla felaktigheter :meh: Får försöka kolla på den nån annan gång när jag inte har boken färsk i huvudet.

Tappade visst bort det bra humöret jag hade nyss, blev påmind om fler problemgrejer som måste åtgärdas :( Orkar inte.
Ska se om det finns något att äta hemma och ta en titt på det där om jordbävningen i Japan... Kanske kan få mig att tänka på annat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
572
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama