Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit mat. Kom på att jag knappt ätit mer än tre frallor sedan lördag morgon :nailbiting:
Mår illa, men det kanske inte är så konstigt.

Foten är lite bättre. Nu gör det nästan ondare i lårmuskeln jag sträckte i fallet :meh: Ska iaf vara hemma från jobbet imorgon med, så hoppas jag att jag kan jobba på onsdag kväll. Ätit lite rester sen igår, tacos :d Funderar om jag ska sätta på en film, kanske Miss Peregrines hem för besynnerliga barn, den finns på popcorn time :angel:

Alltså hade jag inte vetat bättre hade jag undrat lite. Idag fick jag brev om att jag måste på utökad provtagning pga misstanke om cellförändringar. Min mamma och min syster har också fått det i år. Spännande sammanträffande liksom :p

Är väldigt privilegierad som får julklapp från jobbet men jag kan inte välja!
Det finns för många val och för lite tid!

Roar mig med att fila på projektplanen inför c-uppsatsen. Om vi får den klar innan jul så innebär det att vi är helt lediga från skolarbete mellan jul och nyår, vilket vore helt underbart. Och att pilla med den nu när det är över en månad kvar till vår tänkta deadline innebär ingen stress alls, vilket ju också är betydligt trevligare än att sitta där med en definitiv deadline som närmar sig alldeles för fort.

Foten är lite bättre. Nu gör det nästan ondare i lårmuskeln jag sträckte i fallet :meh: Ska iaf vara hemma från jobbet imorgon med, så hoppas jag att jag kan jobba på onsdag kväll. Ätit lite rester sen igår, tacos :d Funderar om jag ska sätta på en film, kanske Miss Peregrines hem för besynnerliga barn, den finns på popcorn time :angel:

Jag älskade den filmen!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
572
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama