Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han ligger väl som ett tort skinn med dropp på sängen*bingobingobingo* Håller händerna för ögonen.
Jag vill inte veta
Ok. Ja, då är det väl bara att bita i det sura äpplet och ta sig till muggen ändå. Alternativet är väl inget alternativ.Det är lägesförändringen. Den känns dock lite bättre när jag bara rör foten försiktigt åt olika håll. Men det kan ju ändras när man väl ska ta sig upp.
Jag missar alla kyrkans julbord De är den här veckan
Undrar om man kan tvinga med sig en vän eller föräldrarna på ett när jag är hemma
Blödning i huvudet visade sig att mormor har. Inlagd på sjukhus o under uppsikt.
Blödning i huvudet visade sig att mormor har. Inlagd på sjukhus o under uppsikt.
Jag hoppas det är som med din särbo att det är all stress som ger mig denna svacka för är giftstruman tillbaka tänker jag packa ihop. Jag går inte igenom den en gång till.Jag tror han jobbat och stressat för mycket. Han brukar få en sådan där knäpp ibland, fryser sedan sjöblöt i svett och alldeles matt. Det brukar gå över på 24 till 48 timmar.
Otäckt med struman. En granne har det och min mamma har hypotyreos och ingendera är ju att leka med.
Jag hoppas det är som med din särbo att det är all stress som ger mig denna svacka för är giftstruman tillbaka tänker jag packa ihop. Jag går inte igenom den en gång till.
Hoppas hon kryar på sig snart.Blödning i huvudet visade sig att mormor har. Inlagd på sjukhus o under uppsikt.
Yes! Fick tag i biljetter! Ska bara skriva ut dem. Får låna farsans dator som har skrivareHemma från Fula huset. Nu äntligen ska de hjälpa mig med knät, magen och mitt shoppingberoende. Hoppas jag iaf...
Nu ska jag se om det finns några biljetter kvar till Friends på sön. Har lyckats att övertala farsan om skjuts
Så får jag göra. Jag missar alla julbord som är med olika avdelningar på jobbet eftersom jag arbetar då. Så jag och Syster ska iväg på julbord själva