Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är lägesförändringen. Den känns dock lite bättre när jag bara rör foten försiktigt åt olika håll. Men det kan ju ändras när man väl ska ta sig upp.
Ok. Ja, då är det väl bara att bita i det sura äpplet och ta sig till muggen ändå. Alternativet är väl inget alternativ.

Jag missar alla kyrkans julbord :down: De är den här veckan :(

Undrar om man kan tvinga med sig en vän eller föräldrarna på ett när jag är hemma :angel:

Så får jag göra. Jag missar alla julbord som är med olika avdelningar på jobbet eftersom jag arbetar då. Så jag och Syster ska iväg på julbord själva :)

Hemma från Fula huset. Nu äntligen ska de hjälpa mig med knät, magen och mitt shoppingberoende. :bow:Hoppas jag iaf...:grin:
Nu ska jag se om det finns några biljetter kvar till Friends på sön. Har lyckats att övertala farsan om skjuts:sneaky:

Jag tror han jobbat och stressat för mycket. Han brukar få en sådan där knäpp ibland, fryser sedan sjöblöt i svett och alldeles matt. Det brukar gå över på 24 till 48 timmar.

Otäckt med struman. En granne har det och min mamma har hypotyreos och ingendera är ju att leka med.
Jag hoppas det är som med din särbo att det är all stress som ger mig denna svacka för är giftstruman tillbaka tänker jag packa ihop. Jag går inte igenom den en gång till.

Jag hoppas det är som med din särbo att det är all stress som ger mig denna svacka för är giftstruman tillbaka tänker jag packa ihop. Jag går inte igenom den en gång till.
biteme_bigarmhug.gif

Men blir så trött på mig själv.
Kompisarna hade en sprillans ny spikmatta på loppisen som jag skulle ta med hem och testa.
Men glömde såklart den där.
Ska dit igen imorrn och få upp julsaker så får ta den då

Sitter på vårdcentralen och väntar på att det ska bli min tid, ska försöka att inte somna inna än dess bara :cautious: Den här tiden på året inte inte någon favorit och jag har varit trött sen jag vaknade imorse O_o

Idag har jag monterat den egengjorda granslingan + ljusslangen på balkongen,var tvungen att invänta mörker innan jag kunde bedöma om det blev bra, och det blev det,skam o säga så lämnade jag den lysande när jag gick in :o
Men dom andra gud vet hur många meter slingor är inte inkopplade än .:up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
576
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama