Jag hittade en babyfilt som fortfarande är förpackad hemma, vill du ha?Glömt betala en av mina skuldsaneringsräkningar. Flera gånger
Betalat ikapp och kontaktat företaget.
Blä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hittade en babyfilt som fortfarande är förpackad hemma, vill du ha?Glömt betala en av mina skuldsaneringsräkningar. Flera gånger
Betalat ikapp och kontaktat företaget.
Blä.
Jag fick greppa tag i trädstammarna för att ta mig upp för den backe som rastrundan börjar med. Jag gled mest baklänges trots att vi fyllt upp den med ett tjockt lager spån. Men när det blir såhär lerigt joxar bara spånet ner i leran och glider med .
Kompisen var ute och rastade sin hund för ett par år sedan, van promenerare. Ena foten gled så hon ramlade och hon fick nån rejäl fraktur i foten och hade foten väl inslagen i stadigt paket när hon kom tillbaka till jobbet. Så det behöver inte vara is och snö. Jag hatar slippriga löv också...
Vilken turJag halkade imorse på just slippriga löv.
Tack och lov så gick det bra men det var bra nära att jag stod på näsan
Kisse tycker att matte har helt klart FEL prioriteringar i livetNu tycker kisse att matte ska aktivera kisse. Det tycker inte matte, matte måste jobba
Kanske en förskylning på gång? Stackaren!Låter som särbon. Han är normalt en kamin men igår eftermiddag försvann värmen för honom och han blev inte varm fast vi eldade som sjutton. Det var tom lite för varmt för mig men ändå frös han, stackarn