Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på hur fastighetsbeteckningar väljs.. slumpgenerator?
Rymningen, manligheten och sanningssägaren tex. något ska det väl heta typ?
Tjoho! På väg till ge-kås, lyckades lura med mannen
Det är fortfarande uppehåll! Vad har hänt?Det har lugnat ner sig här iaf, när särbon åkte pissade det verkligen.
Det är fortfarande uppehåll! Vad har hänt?
Tycker du inte om din man?
Att åka till Ullared är värre än spöstraff för min del IKEA klarar jag någorlunda men karln ser ut som jag piskat honom när jag föreslår IKEA fast det brukar sluta med att han handlar mer än vad jag gör
Haha, min man älskar ge-kås, och Ikea
När vi har en riktig shoppingdag så brukar vi ta ge-kås först och sen tar vi Ikea i Göteborg och avslutar på Liseberg resten av dagen innan vi kör hem
Jag lyckades dock lura iväg honom på hans fridag på jobbet när han egentligen tänkt fälla träd i trädgården med svärfar. Jag tyckte ge-kås lät roligare
Jag hade hellre fällt träd
Du är hjärtligt välkommen så slipper vi
Inga lussekatter?
När axeln gör så man har svårt sova på natten är det kanske dags söka hjälp?
Kan tyvärr inte göra det åt någon annan än mig själv för jag har inte certifikat, annars hade jag gärna gjort det. Det är bra motion
Håller med. Bra med träningsvärk med!
Vi fäller dock inte för skojs skull utan vi har fått bygglov för ett plank på 1,5 m för sonen så han kan vara ute och några träd och buskar får tyvärr offra livet så vi kan bygga det. Men skönt att kunna släppa ut ungen på grönbete utan att han ska rymma till Haparandas flygplats som är hetast just nu
I helgen var det dock Atlanten som gällde, kändes dock en aningens kallt
För att inte tala om att det blir betydligt ljusare när det är snö och minusgrader .Jag bor på landet så här är bara slirig lervälling och gyttja. Betydligt lättare att ta sig fram på frusen mark här
Det låter som läge för ett staket, ja