Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker du inte om din man? :cry:

Att åka till Ullared är värre än spöstraff för min del ;) :D IKEA klarar jag någorlunda men karln ser ut som jag piskat honom när jag föreslår IKEA fast det brukar sluta med att han handlar mer än vad jag gör :p

Haha, min man älskar ge-kås, och Ikea :p
När vi har en riktig shoppingdag så brukar vi ta ge-kås först och sen tar vi Ikea i Göteborg och avslutar på Liseberg resten av dagen innan vi kör hem :D
Jag lyckades dock lura iväg honom på hans fridag på jobbet när han egentligen tänkt fälla träd i trädgården med svärfar. Jag tyckte ge-kås lät roligare :p

Haha, min man älskar ge-kås, och Ikea :p
När vi har en riktig shoppingdag så brukar vi ta ge-kås först och sen tar vi Ikea i Göteborg och avslutar på Liseberg resten av dagen innan vi kör hem :D
Jag lyckades dock lura iväg honom på hans fridag på jobbet när han egentligen tänkt fälla träd i trädgården med svärfar. Jag tyckte ge-kås lät roligare :p

Jag hade hellre fällt träd :cautious:

:rofl:

Hängig. Vet inte om jag håller på att bli sjuk, utveckla migrän eller helt enkelt bara om det beror på dem fruktansvärda träningsvärken.

Kan tyvärr inte göra det åt någon annan än mig själv för jag har inte certifikat, annars hade jag gärna gjort det. Det är bra motion :D

Håller med. Bra med träningsvärk med!
Vi fäller dock inte för skojs skull utan vi har fått bygglov för ett plank på 1,5 m för sonen så han kan vara ute och några träd och buskar får tyvärr offra livet så vi kan bygga det. Men skönt att kunna släppa ut ungen på grönbete utan att han ska rymma till Haparandas flygplats som är hetast just nu O_o
I helgen var det dock Atlanten som gällde, kändes dock en aningens kallt :nailbiting:

Håller med. Bra med träningsvärk med!
Vi fäller dock inte för skojs skull utan vi har fått bygglov för ett plank på 1,5 m för sonen så han kan vara ute och några träd och buskar får tyvärr offra livet så vi kan bygga det. Men skönt att kunna släppa ut ungen på grönbete utan att han ska rymma till Haparandas flygplats som är hetast just nu O_o
I helgen var det dock Atlanten som gällde, kändes dock en aningens kallt :nailbiting:

Det låter som läge för ett staket, ja :nailbiting:

• Gilla
Reactions: MM
Inser att jo, ishalkan kunde bli värre så jag kommer mig inte från gården och ut till farbar väg, för att handla idag heller :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
577
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur