Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nähä dags att kicka igång veckan med en underbar jävla fucking måndag.

Möte kl 11, ett sånt där horribelt och fruktat möte igen.

Hoppas dagens går bra men det är ju måndag så inget förvånar mig :mad:

HATAR måndagar :rage:

Jag ar nu Farmor till Lilla Camilla Elaine Katarina som anlande till varlden 6:15 i morse. :love: Vi har agnat dagen at att flytta at de nyblivna foraldrarna till ett nytt radhus med rum for Lillan ocksa. I morgon fortsatter flytten och vi hoppas fa traffa Lilla Cami under dagen.:love:

Appropå drag.
Ligger i sängen och känner friska fläktar från väggventilen. Det blåser ute.... :cool:

Det gör det här utan väggventil... *hus från 1800-talet*

Ja jävlar vad det blåser! Mina fönster är inte direkt täta :p så det blåser från sovrumsfönstret rakt på sängen. Och huset knakar oroväckande.

Som här då :up: fast vi har inte så farligt med blåst som ni har misstänker jag.

Pissar ner gör det iaf :meh:

Fuck. Det är definiti måndag!

En nagel vek sig och jag skar upp ett jack på tummen när jag skulle byta rakblad på skrapan och det finns inget plåster här :confused:

Hittade maskeringstejp hos skolsköterskan så nu sitter nog nageln kvar en stund till :angel:

Kollar på SVT1 om Palio, italiensk kapplöpningstävling. Aka i min mening ett jävla djurplågeri. Känner mig lite lätt chockad. Skiter väl i om ett gäng idioter vill slå på varandra med pinnar och krascha sig sönder och samman men lämna djuren utanför. Snart skriver jag väl ett argt facebook-inlägg om detta också :cautious:

Synen på hur man behandlar djur i många av medelhavsländerna är ju rätt långt ifrån vad vi anser är acceptabelt. Palion är ren j-la idioti, det är ofta hästarna får svåra skador och tom bryter benen.

Är vaken och fryser.... har 22 grader inne och frös redan i går kväll trots att jag hade en extra filt på täcket :crazy:

Är vaken och fryser.... har 22 grader inne och frös redan i går kväll trots att jag hade en extra filt på täcket :crazy:

Låter som särbon. Han är normalt en kamin men igår eftermiddag försvann värmen för honom och han blev inte varm fast vi eldade som sjutton. Det var tom lite för varmt för mig men ändå frös han, stackarn :(

Unnar mig en kopp kaffe och en cigg så jag håller mig vaken.

Får nog hålla i en lyktstolpe för att hålla mig på marken :crazy:

Nu är blåsten här :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
581
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama