Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger vaken.
Åkt på bihåleinflammation from HELL!
Hela huvudet gör ont, kan inte böja mej framåt.
Gör ont när jag skratta, hosta & nysa. Gör ont att snyta sig. Gör ont hela jäkla tiden.
Aldrig varit med om denna smärta, svartnar för ögonen när ja reser mej upp.

akuttid till läkaren imorgon i alla fall.
biteme_bigarmhug.gif

Var upp på vinden för att kolla om det fanns en städvagn där uppe. Det gjorde det, från 1800 talet :rofl: okej jag överdriver, men den är inte av nyaste modellen om vi säger så. Jag och Yosef skulle bära ner den. tro inte på fan att jag vrickat foten och trillar i trappan och satte mig dessutom på foten jag vrickade :banghead: nu har jag rätt ont i höger fotled och sträckte nog en muskel i vänster lår :meh::arghh:

Glömde ju. Tog en paus från jobbet ikväll och åkte och tittade på hästar i boxar :D

Så pga det vart det mitt i natten jobb men åh vad det var värt det! Jag jobbar ju för fasen jämnt just nu :crazy:

Var upp på vinden för att kolla om det fanns en städvagn där uppe. Det gjorde det, från 1800 talet :rofl: okej jag överdriver, men den är inte av nyaste modellen om vi säger så. Jag och Yosef skulle bära ner den. tro inte på fan att jag vrickat foten och trillar i trappan och satte mig dessutom på foten jag vrickade :banghead: nu har jag rätt ont i höger fotled och sträckte nog en muskel i vänster lår :meh::arghh:
biteme_bigarmhug.gif

Men jag charmar ju alla vettu så slutar med att jag blir inbjuden på kaffe :rofl:
Träsktroll flirtar loss vet du då faller alla som rena plockepinnet.
Tiiiiimmer ;)
Och med min tur kan jag säkert (inte) komma på någon av de andra dagarna är ju ca 58% chans att jag har turen med mig så skulle tro jag får svartpeppar i ändalyckten. :o
Om jag säger såhär för att vara riktigt tydlig, vet jag inte att du kommer så kan det sluta med att du hamnar i förhör och får sitta tills det är utrett vem du är och vad du gjorde här om du stryker omkring här. Nog om detta nu, slutdiskuterat!

Om den var från 1800 talet så vilade det säkert en förbannelse över den och det var därför det gick som det gick. :nailbiting:
*Mellan världen vi ser och den vi inte ser finns dörrar, när dom öppnas blir mardrömmarna på riktigt.* :crazy:

Jag är hungrig,eller rättare sagt min mage är riktigt sur o elak på alla naproxen och ingen av magmedicinerna jag tagit verkar,så nu gör det jätte ont.

Jag är hungrig,eller rättare sagt min mage är riktigt sur o elak på alla naproxen och ingen av magmedicinerna jag tagit verkar,så nu gör det jätte ont.

Jag fixar inte några NSAID preparat oralt.

Petade nyss upp en Diklofenac i ändalykten :crazy:

Har så förbannat ont i både ländrygg och höger axel och jag kan nog glömma allt vad sömn heter nu...

Känns inte som någon idé att somna mera...

Jag fixar inte några NSAID preparat oralt.

Petade nyss upp en Diklofenac i ändalykten :crazy:

Har så förbannat ont i både ländrygg och höger axel och jag kan nog glömma allt vad sömn heter nu...

Känns inte som någon idé att somna mera...
Jag kanske skulle höra om jag kan få sådana också,har inte ens tänkt på det,förslaget var att spruta cortison lokalt,men sprutor o jag går inte ihop :nailbiting: och jag springer fortare än dom som ger dom :idea::D

Jag kanske skulle höra om jag kan få sådana också,har inte ens tänkt på det,förslaget var att spruta cortison lokalt,men sprutor o jag går inte ihop :nailbiting: och jag springer fortare än dom som ger dom :idea::D

Om jag går välja petar jag hellre upp Diklofenac än att ta kortison spruta. Jag svimmade när jag fick en i axeln :angel:

Om jag går välja petar jag hellre upp Diklofenac än att ta kortison spruta. Jag svimmade när jag fick en i axeln :angel:
Alla jag hört få sådana säger samma sak,ont som fan men det hjälper,jag har tillräckligt ont för att ha funderat på att kräva ,bedövningssalva, lokalbedövning o sen cortison, men men.....det är bara en fantasi,jag skulle springa innan dom kom med lokalen.

Nu har det slutat regna men mitt fina granruske arrangemang som jag gjorde på fm är inte så fint längre :devil:

Alla jag hört få sådana säger samma sak,ont som fan men det hjälper,jag har tillräckligt ont för att ha funderat på att kräva ,bedövningssalva, lokalbedövning o sen cortison, men men.....det är bara en fantasi,jag skulle springa innan dom kom med lokalen.

Du får lokalbedövning när du får sprutan.

Jag blev sprutad i en inflammerad sena och det gjorde ont satan när nålen trängde in i vävnaden men just då var det värt dom där 2 sekunderna av smärta.

Normala fall gör det inte så ont att man svimmar :angel:

Du får lokalbedövning när du får sprutan.

Jag blev sprutad i en inflammerad sena och det gjorde ont satan när nålen trängde in i vävnaden men just då var det värt dom där 2 sekunderna av smärta.

Normala fall gör det inte så ont att man svimmar :angel:
Undra om man kan få en sådan där nanna tablett som dom ger till axel luxer tex,då är dom borta i typ 5-10 min.:idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
584
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama