Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart dags att ga isang. Jag ar supertrott efter en lang dag med flytt efter meddelandet tidigt i morse att vi blivit Farmor och Farfar. Dessutom har vi nu tagit hand om sonens hund medan han ar pa sjukhuset med fru och ny baby ... det ar nagon sorts BC korsning pa runt 6-7 manader som ar AKTIV :crazy: och har overskotts energi.
Sonen klappade henne och onskade henne (med visst medlidande) en trevlig vistelse pa "boot camp" :grin: Han ar helt overtygad att hon kommer att lara sig massor ... och pa en vecka lar jag fa ordning pa de varsta olaterna. Sedan ar det bara fragan hur lange det sitter:p

Min ankel gör ont :( :cry: Den är ännu finare nu ca 5 timmar efter dessa bilder togs... Kan säga att det blev inte några trappor städade idag på jobbet. Och det var ett rent helvete att köra hem, och ta sig upp till 3dje våningen :turd:
15094368_10157753189330114_3380927767420714271_n.jpg
15193553_10157753189350114_8832771832257648455_n.jpg

I natt har jag fått en ny insikt - det finns tillfällen då det är en lättnad att inse att man har migrän...

Jag vaknade kl 3 i natt och mådde illa som f*n :yuck: och trodde på allvar att jag åkt på vinterkräksjukan. Ända tills jag kom på att det kanske kan vara migrän - det kan börja på många olika sätt för mig. Så jag tog en zomig nasal (undviker tabletter när jag känner mig spyfärdig...). Och lättnaden när illamåendet lättade en stund senare.... :love:
Ja, jag har hellre migrän än vinterkräkan. Min migrän är oftast förhållandevis lindrig.

Är så vansinnig trött på klåparen som "lagat" min transport. Han har gjort fel tre gånger nu (men olika fel :cautious: :rage:) så ringde en ny verkstad istället för att åka dit igen.
Förklarade lite fint för den nya verkstadssnubben att mattan var ny men bara behövde sättas fast ordentligt och att jag haft den inlämnad för byte av bakrampen innan.

Hans första fråga var "har du varit i xx-stad och fixat" jag bara ehh... kanske.. :crazy:
Kul att man lyckats hitta någon som tydligen var känd för att göra dåliga jobb :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
581
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama